نایلون حبابدار در اسباب کشی چه استفاده ای دارد

لوازم بسته بندی الوکارتن (نایلون حبابدار)-3

لوازم بسته بندی الوکارتن (نایلون حبابدار)-3


موارد استفاده از نایلون حبابدار در اسباب کشی

نایلون حبابدار یکی از مفیدترین لوازم بسته بندی است. آیا شما در حال برنامه ریزی برای جا به جایی و اسباب کشی هستید و انبوهی از کالاهای خانگی و وسایل شخصی که باید بسته بندی و مرتب سازی شوند، شما را فراگرفته اند؟

آیا شما برای چگونگی حمل و نقل آنها ترسیده اید؟ به نظر می رسد که شما برای انجام این کار به کمک یک ارتش کوچک از دوستان و خانواده نیاز دارید؟ هرچه افراد بیشتری برای کمک داشته باشید، البته بسته بندی شما سریع تر و سرگرم کننده تر خواهد بود. با این حال، بهترین دوست جدید شما هنگام تهیه بسته بندی ممکن است چیز غافلگیر کننده ای باشد.

باور کنید یا نه، یکی از مهمترین لوازم بسته بندی این رول های معروف یعنی نایلون بسته بندی حبابدار است که، در هنگام بسته بندی بیشترین کمک را به شما می کند. مواد نایلونی  محافظت ممکن برای وسایل منزل در اسباب کشی است. نایلون حبابدار در هنگام حمل و نقل از تخریب وسایل و ظروف جلوگیری می کند.این نایلون هرگونه ضربه در هنگام جا به جایی جذب می کند و مانع تخریب اساس در اسباب کشی میشود. شما کالاهای خود را ایمن و دست نخورده بعد از جا به جایی مشاهده خواهید کرد.

اما چه چیزی باعث می شود که بسته بندی با نایلون حبابدار بسیار ویژه شود؟ چرا برای بسته بندی مواد شکننده و وسایل حساس ضروری است؟ چگونه از بسته بندی نایلون های حبابدار برای بسته بندی صحیح استفاده کنیم؟ از کجا بخریم؟ راز بسته بندی کردن ایمن با نایلون دارای حباب در زیر کاملاً مشخص شده است.

مزایای استفاده از بسته بندی کردن با نایلون حبابدار

نایلون حبابدار یکی از کاربردی ترین لوازم بسته بندی موجود است. با نایلون خاص بسته بندی لوازم و اسباب خانه را به راحتی می توان ایمن کرد. اواخر دهه 1950، از بسته بندی نایلون های حبابدار برای محافظت وسایل ظریف هنگام حمل و نقل استفاده میشود. دلایل درک آن دشوار نیست:

 ایجاد ایمنی:

تولید نایلون حبابدار با چند ورقه پلاستیک به گونه ای ایجاد می شود که تعداد زیادی هوا در وسط حباب های ایجاد شده به دام می افتدتا الگویی منظم از حباب ها تشکیل شود. نیم کره های پر از هوا، محافظت بسیار خوبی در برابر لرزش ایجاد می کند. پدر نتیجه هنگام افتادن بر روی زمین، مانع شکستن وسایل شود. اسباب پیچیده شده در این وسیله بسته بندی بسیار کارآمد،از خراشیدن و خرد شدن و همچنین از گرد و غبار محافظت می شود. روی هم رفته، بستن با نایلون بسته بندی حبابدار می تواند ایمنی ظریف ترین و حساس ترین لوازم شما را تضمین کند.

راحتی در بسته بندی:

استفاده از نایلون حبابدار بسیار آسان است و تنها کاری که شما باید انجام دهید این است که یک وسیله را در آن بپیچید. خبر خوب این است که بسته بندی با نایلون های حبابدار می تواند بدون در نظر گرفتن شکل و اندازه وسایل شما، برای سطح هر جسم مناسب باشد، بنابراین می توانید هر چیزی را در پلاستیک های پر از هوا بپیچید! مهم نیست که چقدر یک لوازم خانگی خاص از نظر شکل ناخوشایند باشد!
این نایلون ها به اشکال مختلف (ورق، کیف، پاکت) و اندازه (حباب بزرگ، حباب کوچک) وجود دارد، بنابراین می توانید به راحتی نوع مورد نظر خود را انتخاب کنید که مناسب ترین مورد برای نیازهای خاص شما باشد.بسته بندی با پلاستیک حبابدار بسیار راحت و بی خطر است و اثاثیه ای وجود ندارد که با اطمینان نتوانید در این کاور حبابی بپیچید.

به صرفه از لحاظ مالی و قابل استفاده مجدد:

این نایلون بالشتک کاملی را برای ظروف و وسایل فراهم می کند، بنابراین شما از امنیت وسایل خود اطمینان دارید. البته استفاده از این نایلون ها باعث می شود که هزینه نهایی جا به جایی شما کاهش یابد. علاوه بر این، پلاستیک حبابدار سبک وزن است و وزن کلی محموله شما را افزایش نمی دهد. نکته آخر اینکه، به اندازه سایر لوازم دیگر گران نیست و می توان چندین بار از آنها استفاده مجدد کرد. استفاده مجدد از نایلون حبابدار بدون خطر است و نه تنها در پس انداز شما کمک می کند، بلکه به محیط شما نیز کمک می کند. شما می توانید این نایلون ها را دور نریزید و مجدداً وسایل خود را در منزل با آنها محافظت کنید.

سرگرم کننده:

نایلون حبابدار یک منبع سرگرمی عالی است! با ترکاندن حباب های هوا یک سرگرمی برای رفع خستگی بعد از جا به جایی خواهید داشت!

موارد استفاده از نایلون های حبابدار چیست؟

تقریباًبرای بسته بندی و ایمنی همه لوازم و وسایلی که می خواهید آنها را جا به جا کنید، می توان از نایلون حبابدار استفاده کرد.برای جلوگیری از شکستن ظروف، در اطراف لوازم برقی مثل یخچال، برای حفظ اسباب بازی ها، هنگام بسته بندی قاب عکس و… مورد استفاده قرار می گیرد. به طور کلی این نایلون ها برای موارد زیر استفاده می شود:

  • بسته بندی لوازم چوبی
  • پیچیدن انواع اسباب و وسایل خانگی
  • حفظ ایمنی لوازم برقی
  • بسته بندی وسایل صنعتی
  • بسته بندی انواع ظروف
  • بسته بندی وسایل شیشه ای

این نایلون ها ممکن است دو لایه، سه لایه یا پنج لایه باشند.

لوازم بسته بندی الوکارتن (نایلون حبابدار)-2

نتیجه گیری

یکی از لوازم بسته بندی ضروری در اسباب کشی ها نایلون حبابدار است. این نایلون به علت شکل خاصی که دارد از آسیب رسیدن به وسایل و ظروف جلوگیری می کند.پلاستیک حبابدار سه لایه در سایت الوکارتن به صورت متری و توپی به فروش می رود. این نایلون ها با کیفیت درجه یک و مواد نو ساخته می شوند، در نتیجه دارای عمر طولانی هستند. شما با یک تماس می توانید محصول خود را سفارش دهید و هزینه را درب منزل پرداخت کنید.

برابی تهیه لوازم بسته بندی از جمله نایلون حبابدار اینجا را کلیک کنید!!!

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *