کاور چیست و انواع و اشکال آن چگونه است

لوازم بسته بندی الوکارتن (سلفون)-2

لوازم بسته بندی الوکارتن (سلفون)-2


اشکال و کاربرد های ویژه انواع کاور

ما برای منزل خود وسایل و اسباب زیادی تهیه می کنیم. بعضی از وسایل جنبه کاربردی دارند و بعضی فقط جنبه دکوری دارند و برای زیبایی هستند. یک نکته مشترک در همه این وسایل، این است که باید با کاور مخصوص از آنها در برابر ضربه، پارگی، کثیفی و خش افتادن مراقبت کرد. ما بعضی از وسایل خود را سالها استفاده می کنیم و دوست نداریم این وسایل کهنه به نظر برسند. اما راه مراقبت آنها از کثیفی و آسیب هنگام استفاده و اسباب کشی چیست؟

کاور تخت خواب

یکی از وسایل حساس خانه که انسان دوست دارد همیشه تمیز بماند، تخت خواب و تشک آن است و برای حفظ تمیزی آنها می توان از کاور مخصوص استفاده کرد. وقتی وسایل خواب ما تمیز باشد هنگام خواب احساس آرامش و راحتی بیشتری داریم. برای جلوگیری از کثیف شدن تشک تخت خواب استفاده از سلفون مخصوص است. این سلفون از پلاستیک ضخیم تهیه و دوخته شده است و در اندازه تشک یک نفره و دو نفره است. این سلفون ها علاوه بر منزل، در هتل ها نیز استفاده می شوند. کاورهای تشک پارچه ای نیز وجود دارد که می توان طرح دلخواه را استفاده کرد.

برای آموزش بیشتر کاربرد های سلفون مقاله ویژگی‌ها و کاربردهای سلفون را مطالعه کنید!

کاور لباس

کت و شلوار ها لباس هایی هستند که حفظ تمیزی آنها بسیار مهم است. به همین دلیل باید همیشه در کاور نگهداری شوند. گروه دیگری از لباس ها که باید از آنها بسیار مراقبت شود، لباس های مجلسی است. لباس ها را باید به جالباسی آویزان کرد و داخل کاورهای لباس قرار داد. سپس باید زیپ کاورها را برای جلوگیری از ورود گرد و خاک بست. کاورهای لباس علاوه بر اینکه از کثیف شدن آنها جلوگیری می کند، در پیشگیری از چروک شدن لباس ها نیز مؤثر است.

 

 

کاور لوازم برقی 

لوازم برقی مختلفی در خانه لازم هستند و باید در محیط خانه و آشپزخانه حضور دائم داشته باشند. اما این وسایل هم با تهاجم همیشگی گرد و خاک روبرو هستند و هم با تماس دست کثیف می شوند. شاید به دلیل حساسیت آنها نتوان این وسایل را به خوبی تمیز کرد. علت اصلی هم این است که ما قادر به شستشوی لوازم الکتریکی نیستیم. برای همین به صرفه است که از کاور برای تمیز نگه داشتن آنها استفاده کنیم.

کاور مبل

یکی از وسایل خانه که دائماً در حال استفاده است، مبلمان می باشد. این وسیله به خاطر استفاده همیشگی در طول روز بسیار کثیف می شود. حتی ممکن است که لکه هایی مثل اثر جوهر قابل پاک شدن نباشد. با توجه به اینکه یکی از ویژگی های عمده مبلمان زیبایی آنهاست، پس تمیزی آنها خیلی مهم است. برای جلوگیری از آلودگی آنها می توان از کاورهای مخصوص مبلمان استفاده کرد. کاورهای مبلمان می توانند از جنس پلاستیکی یا پارچه ای باشند. همچنین این کاورها را میتوان از بازار خرید یا سفارش دوخت آنها را داد.

کاور فرش

فرش ها یکی از اسباب مهم برای حفظ زیبایی خانه هستند. همچنین فرش یک زیر انداز نرم راحت است. اما فرش ها را هنگام اسباب کشی یا جا به جایی باید به صورت لوله شده در آورد و برای جلوگیری از پارگی و کثیف شدن در کاور مخصوص قرار داد. این کاورها از جنس های متفاوتی هستند که ساده ترین آنها یک پلاستیک لوله ای شکل ساده است و سر و ته آن را باید با ریسمان بست. کاورهای فرش در هنگام انبار کردن فرش ها در فروشگاه ها یا نگهداری فرش های اضافی منزل مورد استفاده قرار می گیرند.

کاورهای مخصوص مسافرت

این نوع کاور از جنس پلاستیکی بسیار ضخیم ساخته می شود. طراحی آنها به صورت یک ساک مسافرتی است و دارای دسته و زیپ می باشند. این کاورها معمولاً دارای جیب اضافی نیستند و برای حمل وسایل بزرگ استفاده می شوند. کاورهای مخصوص مسافرت در طرح های مختلف تولید می شوند. در این ساک مسافرتی لوازم بسته بندی جدا ندارند و فقط برای حمل راحت تر از ساک استفاده می شود.

 

کاور مخصوص رختخواب و تشک

این نوع کاور هم برای نگهداری رختخواب و تشک در کمد اتاق ها به کار می رود و هم برای جا به جایی راحت و سریع رختخواب ها در اسباب کشی کاربرد دارد. کاورها از کثیف و خاکی شدن رختخواب، تشک، پتو و بالش جلوگیری می کنند. علاوه بر رختخواب برای نگهداری و جا به جایی وسایل دیگری نیز می توان از کاور استفاده کرد.

کاورها سایزهای مختلف دارند و بسته به کاربرد آن باید سایز مناسب را برای خرید انتخاب کرد. شما می توانید سایز های مختلف را از شرکت الو کارتن درخواست کنید. این کاورها سه لایه هستند و کیفیت دوخت بالایی دارند. همچنین جنس زیپ به کار برده شده در آن درجه یک است.

  • کاور سایز یک: در اندازه 80×45×45 و برای اسباب بازی، لباس مجلسی، حوله ها، ملحفه ها، پرده و… مناسب است.
  • کاور سایز دو: در اندازه 100×50×50 و برای پتو، بالش، ملحفه ها، پرده و… مناسب است.
  • کاور سایز سه: در اندازه 120×50×50 و برای تشک، پتو، بالش، وسایل تمیز بهداشتی و… مناسب است.

 

کاور کخصوص رخت خواب

انواع کاور با بهترین کیفیت، برای خرید اینجا کلیک کنید!

گونی

گونی ارزان ترین، ساده ترین و کاربردی ترین کاوری است که هنگام جا به جایی و انبار کردن وسایل می توان از آن استفاده کرد. گونی ها تقریباً برای حمل همه نوع وسایلی مناسب می باشند. از آنها برای حمل لباس های مختلف، عروسک ها، رختخواب، روفرشی و… می توان استفاده کرد. گونی یکی از وسایلی است که در بسته بندی های مختلف بسیار مورد استفاده قرار می گیرد.

شرکت الو کارتن عرضه کننده گونی های نو با کیفیت و دوام عالی در چند سایز مختلف است.

گونی سفید متوسط الوکارتن

بگ وکیوم

این کاور کوچک محصولی است که از پلاستیک ضخیم درست شده است و می تواند ملحفه، پارچه، پرده، لباس و… را در خود جای دهد. کاور برای ذخیره سازی و مرتب سازی کاربرد دارد.

نتیجه گیری

کاور انواع و شکل های مختلف دارد و هر شکل مناسب وسیله ای خاص است. کاورها در جنس های مختلفی تولید می شوند. یکی از کاورهای کاربردی کاور مخصوص رختخواب و تشک است که برای جلوگیری از کثیف شدن پرده، اسباب بازی، تشک، پتو، بالش و… کاور یکی از مهمترین لوازم بسته بندی است که میتواند کمک زیادی در بسته بندی لوازم انجام دهد و برای نگه داشتن وسایل در کمد اتاق کاربرد دارد.
خرید انواع کارتن اسباب کشی و لوازم بسته بندی از سایت الوکارتن!!!

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *