کارتن اسباب کشی در شرق تهران

ارزانترین کارتن بسته بندی: کارتن‌های بسته‌بندی بدون چاپ با وجود ظاهر یکسان، دارای تحمل وزن و فشار متفاوتی هستند. جعبه‌های مقوایی متناسب با تعداد لایه‌ها و نوع مواد اولیه، رفتار متفاوتی در برابر وزن اشیایی که داخلشان قرار میگیرد، از خود نشان می‌دهند. ممکن است درحین حمل کارتن، ضربه و فشار وزن وسایل دیگر، بر بدنه کارتن وارد بیاید.

نکته‌ای که توجه به آن اهمیت دارد این است که ارزانترین کارتن بسته بندی ممکن است لزوما بهترین انتخاب برای کالایی که ما قصد بسته‌بندی آنرا داریم، نباشد. به همین دلیل در کنار در نظر گرفتن قیمت، توجه به وزن اشیایی که باید درون کارتن قرار بگیرند، اهمیت بالایی دارد.

 

ساختار کارتن‌های چندلایه

یکی از عواملی که بر قیمت کارتن‌ها موثر است تعداد و نوع لایه‌های ورق کارتن‌ است. ورق کارتن تنها از لایه‌های مسطح ایجاد نشده‌است بلکه بین لایه‌های مسطح، لایه‌های کنگره‌داری وجود دارد که مقدار مقاومت و تحمل ضربه و وزن ورق کارتن‌ها به این لایه‌های غیر مسطح موجدار مرتبط است.

لایه‌های کنگره‌دار دارای چهار نوع هستند که مقاومت انواع آنها با هم متفاوت است و در کارتن‌های مختلف متناسب با وزن کالاها و نوع چاپی که بسته‌بندی نیاز دارد، از انواع مختلف آن استفاده می‌شود.

ارزانترین کارتن بسته بندی
خرید کارتن اسباب کشی

ارزانترین کارتن بسته بندی

برای حمل وسایل سبک و یا جهت دسته‌بندی و نظم‌دهی و نگهداری وسایل داخل کمد یا به عبارتی دیگر زمانی که قصد حمل وسایل توسط کارتن‌ها وجود ندارد می‌توان از کارتن‌های ارزان استفاده نمود اما برای حمل اشیایی که وزن زیادی دارند ممکن است کارتن‌های ارزان توان تاب‌آوری در برابر وزن زیاد را نداشته باشند.

ارزانترین کارتن بسته بندی برای حمل و بسته‌بندی کالاها، کارتن‌های سه لایه هستند که عمدتا جهت ارسال پستی مورد استفاده قرار می‌گیرند. این نوع از کارتن دارای یک لایه کنگره‌دار یا موجدار یا فلوت هستند. اگر به برشی از ورق کارتن نگاه کنیم لایه موجدار کاملا قابل رویت است.

 

مطالعه پیشنهادی: ۸ راه برای کاهش هزینه های لوازم بسته بندی در اسباب کشی

کارتن بسته‌بندی وسایل برای اسباب‌کشی

کارتن‌های پنج لایه مناسب اسباب‌کشی است. این نوع کارتن لزوما ارزانترین کارتن بسته بندی نیست اما اگر از کارتن‌های ضعیف برای اسباب‌کشی استفاده شود ممکن است در زمان حمل وسایل سنگین در اسباب‌کشی ایجاد چالش نماید.

جهت حمل اشیای دارای وزن زیاد، باید ساختار کارتن حداقل دارای دو لایه فلوت یا موجدار باشد. فشار حاصل از وزن اشیای داخل جعبه، به وسیله‌ی لایه‌های موجدار، برای بدنه کارتن قابل تحمل می‌شود.

چرا قیمت کارتن‌ها با هم متفاوت است؟

انواع کارتن بدون چاپ که جهت پست یا اسباب‌کشی در بازار عرضه می‌شوند، شاید در ظاهر شکل یکسانی داشته باشند اما از لحاظ نوع و کیفیت لایه‌ی فلوت و مواد اولیه و کیفیت ساخت و برش با هم متفاوت هستند.

ارزانترین کارتن بسته بندی ممکن است از برش یکسان و با کیفیتی برخوردار نباشد یا نوع لایه فلوت خیلی مرغوب نباشد.

همچنین میزان شهرت برند و اعتماد و شناخته شده بودن یک برند می‌تواند برقیمت موثر باشد.

قیمت خرید کارتن اسباب کشی در جنوب تهراندلایل ارزان بودن بعضی از کارتن‌ها

همانطور که گفته شد دلیل اصلی ارزان بودن بعضی از ورق‌های کارتن، سه لایه بودن آنهاست. هر قدر تعداد لایه‌های ورق کارتن بیشتر باشد و مواد اولیه مرغوب‌تر و گران‌تر باشند در نهایت قیمت ورق کارتن هم بیشتر خواهد بود.

ممکن است بعضی از ورق‌های کارتن دارای چاپ اشتباه باشند در این صورت هم ممکن است با قیمتی پایین‌تر عرضه شوند. همچنین بعضی از مراکز به دلایلی مانند استوک بودن ورق‌های کارتنی خاص ممکن است آنها را با قیمت پایین‌تری به فروش برسانند.

از دلایل دیگری که می‌تواند دلیل بر ارزانی شود، عدم شهرت برند است و ممکن است که یک برند برای تبلیغات خود و یا پوشش بر سابقه قبلی خود اقدام به فروش ورق کارتن با قیمت پایین‌تر نماید.

خرید ارزانترین کارتن بسته بندی حس خوبی ایجاد مینماید اما لزوما ممکن است منجربه نتیجه مورد نظر نشود.

 

انواع کارتن‌های ارزان

انواع کارتن‌های سه لایه پستی جز کارتن‌هایی هستند که قیمت کمتری دارند اما برای حمل وسایل سنگین در اسباب‌کشی نباید استفاده شوند.

کارتن‌هایی که در تعداد خیلی زیاد به فروش میرسند، به واسطه فروش عمده ممکن است قیمت پایین‌تری داشته باشند به همین دلیل کسب و کارهای کوچک می‌توانند از این مزیت استفاده نمایند اما برای اسباب‌کشی و یا اهدافی که نیاز به تعداد کمی از کارتن دارند قابل بهره‌وری نیست. همچنین کارتن‌های دست دوم یا چندم هم می‌توانند از قیمت‌های کمتری برخوردار باشند.

 

کارتن جهت حمل وسایل سنگین

کارتن‌های حمل وسایل سنگین ارزانترین کارتن بسته بندی نیستند اما زمانیکه نیاز به حمل وسایلی با وزن بالا باشد بهترین گزینه هستند. این نوع از کارتن دارای پنج لایه است و وجود این پنج لایه و داشتن دو لایه موجدار باعث تحمل وزن می‌شود.

 

نتیجه‌گیری

انواع کارتن بدون چاپ جهت پست یا اسباب‌کشی در بازار عرضه می‌شوند، معمولا در ظاهر شکل یکسان دارند اما کارایی و میزان تحمل وزن آنها متفاوت است.

اگر قصد ارسال کالایی وجود داشته باشد، ارزانترین کارتن بسته بندی معمولا از نوع سه لایه است.

تفاوتی ندارد مرکز فروش کارتن در کدام نقطه تهران باشد، به میزانی که مواد اولیه کمتر مرغوب باشند و ابعاد ورق کارتن کوچک‎تر باشد و برند شهرت کمتری داشته باشد، ورق کارتن قیمت کمتری خواهد داشت و بالعکس هرقدر تحمل وزن بیشتر و مواد اولیه و لایه فلوت بهتری داشته باشد از قیمت بیشتری برخوردار خواهد بود.

فروشگاه کارتن اسباب کشیمشاهده نوشته ها

Avatar for فروشگاه کارتن اسباب کشی

فروشگاه اینترنتی اَلوکارتن فعالیت تخصصی در زمینه ی فروش کارتن اسباب و لوازم بسته بندی جهت کشی منزل و اداره دارد. از جمله محصولات این فروشگاه کارتن و چسب و نایلون ضربگیر و سلفون است برای خرید کارتن اسباب کشی فقط کافی است با اَلوکارتن تماس بگیرید و لوازم پَک و بسته بندی را تهیه کنید و شروع به بسته بندی کنید

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *