کارتن بسته بندی کتاب

کارتن بسته بندی کتاب


مدیریت زمان یکی از چالش‌های اسباب‌کشی است. ناگهان به خود می‌آییم و متوجه زمان کم باقی مانده تا روز اسباب‌کشی می‌شویم و با استرس زیاد مواجه می‌شویم و بعد از استرس گرفتن هم که همه‌چیز بدتر هم می‌شود.

یکی از راه‌های اصلی اسباب کشی سریع اولویت‌بندی صحیح است و هرقدر اولویت‌بندی نادرست باشد میزان استرس بیشتر خواهد شد زیرا با اولویت‌بندی اشتباه حتی ممکن است در روزهای آخر حجم زیادی از بسته‌بندی‌ها اصلا انجام نشده باشد.

در ادامه به ترفندهایی می‌پردازیم که می‌تواند اسباب‌کشی در کمترین زمان را تسهیل نماید.

 

بدون برنامه‌ریزی راه اشتباه است!

در ماه‌هایی که برای اسباب‌کشی آماده می‌شویم باید حجم زیادی از وسایل را طبقه‌بندی و بسته‌بندی و آماده‌ی حمل نماییم تا به وسایل در حین جابجایی آسیب وارد نشوند و خسارتی ایجاد نشود. اگر برنامه‌ریزی‌ای برای این حجم از کار نداشته باشیم، دچار سردرگمی خواهیم شد. هرقدر زمان کمتری تا روز اثاث‌کشی باقی مانده باشد و نیاز بیشتری به اسباب کشی سریع وجود داشته باشد، این برنامه‌ریزی اهمیت بیشتری خواهد یافت.

برنامه‌ریزی به این معنا که برای امور پیش‌رو اولویت‌بندی داشته باشیم و تعیین کنیم بسته‌بندی کدام وسایل در اولویت است و تا چند روز دیگر باید تمام شده باشند.

 

اولویت‌بندی نادرست بهای سنگینی دارد

اولویت‌بندی صحیح یکی از مهم‌ترین مراحلی است که اگر در اسباب‌کشی سریع به آن توجه نشود مسیری که در پیش می‌گیریم ممکن است به کمبود زمان و استرس منجر شود.

برای مثال فرض کنید در ماه‌های نزدیک باقی مانده به اسباب‌کشی، بسته‌بندی را ابتدا از وسایلی شروع کنیم که حساسیتی به ضربه ندارد و درنهایت در روزهای آخر مجبور به بسته‌بندی وسایلی شویم که نیاز به توجه و ابزار بیشتری دارند. در روزهای نزدیک به جابجایی استرس خیلی زیادی را تجربه می‌کنیم و به همین دلیل ممکن است خیلی سخت بتوانیم با آرامش وسایل شکستنی و حساس را با ظرافت‌هایی که بسته‌بندی آنها نیاز دارد برای حمل، آماده نماییم و در نهایت بخشی از این وسایل بدون محافظت باقی بمانند!

پس در واقع اولویت‌بندی اشتباه هم بهای روانی برای ما خواهد داشت هم در نهایت با ناقص ماندن بسته‌بندی بعضی از وسایل آسیب‌پذیر، احتمال خسارت مالی نیز به وجود می‌آید.

 

 اسباب کشی سریع
اسباب کشی سریع

 اسباب کشی سریع از کجا شروع شود؟

نمی‌توان برای همه‌ی خانه‌ها یک نسخه پیچید که بسته‌بندی وسایل را از آشپزخانه شروع کنید یا مثلا از اتاق پذیرایی. اولویت‌بندی صحیح می‌تواند با در نظر گرفتن مطالبی که در ادامه گفته می‌شود انجام شود.

 

همیشه اولویت با حذف وسایل اضافه است

اگر حذف وسایل اضافه و بدون کاربرد و غیر ضروری انجام نشود، ذهن ما را به خود مشغول می‌کنند و انرژی ما را خواهند گرفت.

وسایل اضافه و دست‌وپاگیر در اولین اولویت باید حذف شوند. هر وسیله‌ای که در خانه جدید قابل جاگیری نیستند هم جز وسایل اضافه حساب می‌شوند. حتی اگر نتوان خیلی سریع آنها را دور ریخت باید از وسایلی که ضروری هستند جدا شوند تا بارروانی اضافه برای ما ایجاد نکنند.

مطالعه پیشنهادی: خرید کارتن اسباب کشی در جنوب تهران

اولویت‌بندی صحیح برمبنای قیمت اشیا

یکی از روش‌هایی که می‌توانیم متوجه بشویم اولویت‌بندی صحیح است یا نادرست، توجه به قیمت وسایل است. هرقدر قیمت وسیله‌ای بیشتر باشد و به ضربه هم حساس باشد، باید در اولویت قرار بگیرد، مگر اینکه به دلیل استفاده روزمره و اجباری نتوان اینکار را انجام داد.

برای مثال بین وسایل برقی‌ای که قیمت زیادی دارند و وسایلی که قیمت پایین‌تری دارند باید بسته‌بندی را از وسایل گران‌تر شروع نماییم اما بعضی از وسایل مانند یخچال و فریزر که خیلی گران هم هستند، به دلیل استفاده ضروری روزمره نمی‌توانند در اولویت قرار بگیرند.

 

اولویت‌بندی صحیح برمبنای نیاز به محافظت

هرقدر وسایلی به محافظت بیشتری نیاز داشته باشند باید در اولویت بالاتری قرار بگیرند زیرا برای بسته‌بندی آنها تهیه کارتن مناسب ضروری‌تر است و نیاز به بسته‌بندی اصولی‌تر و استفاده از محافظ دارند و نباید به روزهای پراسترس آخر موکول شوند.

در اسباب کشی سریع برای وسایلی که نیاز به وقت بیشتری دارند، وقت و انرژی بیشتری را صرف می‌کنیم و برعکس برای وسایلی که نیازی به محافظت زیادی ندارند و یا از اهمیت کمتری برخوردارند کمترین وقت را صرف خواهیم نمود.

 

خرید اینترنتی لوازم اسباب‌کشی

جهت بسته‌بندی وسایل خانه به انواع وسایل مخصوص حمل اثاث نیاز خواهیم داشت از کارتن‌های مخصوص حمل بار گرفته تا چسب پهن قوی و نایلون حبابدار

اسباب کشی سریع بدون استفاده از سایت‌های ملزومات اسباب‌کشی، در تهران که ترافیک و مشغله خیلی زیاد است عملا خیلی دشوار و آزاردهنده خواهد بود.

هرقدر وسایلی به محافظت بیشتری نیاز داشته باشند باید لوازم باکیفیت‌تری برای بسته‌بندی آنها استفاده شود.

خرید کارتن اسباب کشی
خرید کارتن اسباب کشی

خرید سریع کارتن مخصوص اسباب‌کشی

در شهر پرازدحام تهران اگر برای خرید کارتن اسباب کشی و ملزومات دیگر اسباب‌کشی به مغازه‌های بازار مراجعه شود اسباب کشی سریع را تا حدودی مختل مینماید. زمان خیلی زیادی نیاز است و ممکن است برای یافتن کارتن باکیفیت و تازه که برای اسباب‌کشی مناسب باشد حتی به نتیجه دلخواه نیز نرسیم.

بعضی از مراکز فروش اینترنتی لوازم اسباب‌کشی هم چند روز پس از سفارش، آنها را به مشتری تحویل می‌دهند. پیش از قطعی نمودن سفارش اینترنتی تنها کافیست به زمان تحویل و کیفیت توجه شود.

برای خرید لوازمی مانند کارتن مخصوص اسباب‌کشی یا نایلون حبابدار و سایر وسایل ضروری میتوانید از صفحه اصلی همین سایت اقدام به سفارش نمایید و در سریع‌ترین زمان ممکن در روزهای کاری آنرا در عرض چند ساعت، درب منزل تحویل بگیرد.

 

کلام پایانی

با اولویت‌بندی صحیح و برنامه‌ریزی و حذف وسایل بدون استفاده، می‌توان اسباب کشی سریع را تجربه نمود. همینکه بدانیم اسباب‌کشی را از کجا شروع کنیم خیلی به ما کمک می‌کند تا مسیر اشتباهی طی نشود.

همچنین استفاده از مراکز فروش آنلاین ملزومات اسباب‌کشی می‌تواند کمک زیادی در مدیریت زمان داشته باشد.

 

فروشگاه کارتن اسباب کشیمشاهده نوشته ها

Avatar for فروشگاه کارتن اسباب کشی

فروشگاه اینترنتی اَلوکارتن فعالیت تخصصی در زمینه ی فروش کارتن اسباب و لوازم بسته بندی جهت کشی منزل و اداره دارد. از جمله محصولات این فروشگاه کارتن و چسب و نایلون ضربگیر و سلفون است برای خرید کارتن اسباب کشی فقط کافی است با اَلوکارتن تماس بگیرید و لوازم پَک و بسته بندی را تهیه کنید و شروع به بسته بندی کنید

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *