معرفی می کنیم؛ هیولایی به نام اسباب کشی

اسباب-کشی

اسباب-کشی


هیولایی به نام اسباب کشی را بشناسید!

برای خیلی از افراد به ویژه خانم ها و آقایانی که شاغل هستند و پاسی از شبانه روز را در بیرون از منزل سپری می کنند پروسه و فرایند اسباب کشی می تواند بسیار استرس زا باشد. طوری که به عنوان هیولا از آن نام می برند. در واقع این فرایند جزء عوامل پر استرس در زندگی هر شخص است. حتی فکر کردن به بسته بندی تمام وسایل خانه و انتقال آن به مکان جدید شما را مضطرب می کند. همچنین اینکه شما قصد دارید خودتان اسباب و اثاثیه را جا به جا کنید یا آن را به یک شرکت واگذار کنید، اهمیت زیادی دارد.

سپردن اسباب کشی به شرکت یا انجام آن به صورت شخصی

اسباب کشی نوین یا حمل اسباب و اثاثیه در زندگی روزمره، یکی از مشکل ترین فعالیت های دنیای امروزی است، چون شمار زیادی فعالیت کوچک و جداگانه دارد. تصمیم گیری بین اثاث کشی شرکتی و شخصی بسته به شرایط، نیاز و شخصیت شما متفاوت است. برای مثال اگر خانه شما بزرگ است یا باید فاصله زیادی جهت اثاث کشی طی کنید، انجام چنین کاری تا حدود زیادی غیر ممکن است.

همچنین مسئولیت بچه ها همراه مسئولیت های دیگری بر عهده ی شما است، در نتیجه استخدام شرکت مذکور به نفع شما است. حال اگر شخصی مجرد، با بودجه خاص، خانه کوچک و اثاثیه کم هستید، بهتر است اسباب کشی را به صورت شخصی انجام دهید. برای نوع شخصی یا سپردن آن به شرکت عواملی مانند هزینه، راحتی، برنامه ریزی، کنترل و ایمنی در آن دخیل هستند. همچنین نوع شرکتی و شخصی مزایا و معایب مختص به خود را دارد که به شرح زیر است:

مزایای اسباب کشی شرکتی

هیولایی به نام اسباب کشی

  • مسئولیت شخص کمتر
  • زمان کافی جهت انجام کارهای شخصی
  • خیال راحت در مورد وسایل گرانبها و سنگین
  • کسب تجربه
  • توانایی و مهارت بیشتر

معایب اسباب کشی شرکتی

  • هزینه زیاد
  • تحت هر شرایطی اعتماد به شرکت
  • احتمال دزدی و کلاهبرداری
  • مختل شدن برنامه هایتان

مزایای اسباب کشی شخصی

  • هزینه کمتر نسبت به سایر اثاث کشی ها
  • برنامه ریزی دقیق و شخصی
  • بدون هیچ گونه دزدی و کلاهبرداری
  • کنترل بیشتر بر اثاثیه

معایب اسباب کشی شخصی

  • کار و مشغله زیاد
  • نیازمند نیروی جسمانی زیاد
  • کمبود تجربه در مورد اثاث کشی
  • احتمال غفلت در انجام کارها به خصوص در وقت مشخص

پروسه سپردن اسباب کشی به شرکت

مزایای اسباب کشی شخصی

اسباب کشی چه درون شهری و چه برون شهری باشد به خودی خود استرس زا است. فرد علاوه بر جا به جایی اثاث، نگرانی های دیگری مانند برنامه ریزی جهت هزینه و مسافرت، وظایف خانوادگی (کاهش استرس کودکان)، جست و جو و تحقیق در مورد مدرسه جدید، اضطراب و استرس آشنایی با همسایه ها و محل جدید و مدیریت جابجایی حیوانات خانگی را دارد. در نتیجه انتخاب صحیح شرکت اسباب کشی نگرانی های شما را برطرف می کند که این نگرانی ها به شرح زیر است:

اثاث در سایز بزرگ توسط کارگران شرکت جابجا می شوند تا صدمه ایی به آنها وارد نشود.

بسته بندی اثاث مختلف با هم فرق دارد و مطابق به نوع آن انجام می شود جوری که در زمان سفر مشکلی حاصل نشود.

دیگری نگرانی هنگام بلند کردن و جابجایی اثاث برای کمر درد خود ندارید و هیچی آسیبی شما را تهدید نمی کند.

انتخاب شرکت و تیم حرفه در زمان اثاث کشی اهمیت زیادی دارد؛ زیرا کارگران تازه کار و بی تجربه به وسایل شما صدمه وارد می کنند.

شرکت های رسمی و معتبر برای جبران خسارت وارد شده احتمالی به اثاث، آنها را بیمه می کنند.

نکات مهم و ضروری در مورد اسباب کشی توسط شرکت

اسباب کشی همواره جزء تجربه های خاص افراد زمان انجام آن است. حجم کاری شامل بسته بندی وسایل، بلند کردن آنها، چیدن اثاث بسته بندی در محیطی جدید است. اگر خانه شما تعداد اتاق خواب آن زیاد است، جا به جایی بچه ها و اسکان در محل شغل جدید اضطراب برانگیز است. پیدا کردن شرکت اثاث کشی معتبر که با اطمینان کامل از وسایل شما مراقبت کند، کار چندان مشکلی نیست. با به کارگیری قواعد زیر، به آسانی می توانید شرکت درخور خود را پیدا کنید و حمل وسایل را به آنها واگذار کنید. قواعد به شرح زیر است:

تجربه در هر کاری حرف اول را می زند، در نتیجه شرکتی برای اثاث کشی انتخاب کنید که با تبلیغ آن تجربه خود را به رخ بکشد نه اینکه فقط قیمت استثنایی را دارا باشد.

شرکت های معتبر، اسباب کشی را اولویت قرار می دهند تا شما قادر به انجام سایر کارهای خود باشید. در نتیجه هر شرکت معتبرتر، ارتباط او با شهرها بیشتر و در نتیجه حمل اثاث راحتتر می شود‌.

با کارمندان و کارگران شرکت حمل مثل خانواده خود رفتار کنید زیرا آنها قرار است اسباب و زندگی شما را به محل جدید انتقال دهند. در نتیجه همانند سایر اعضای خانواده هدف مشخصی دارید.

شرکت هایی که ارزانی خود را به رخ شما می کشند دوری کنید. در عوض با شرکت هایی که تجربه کافی و تمرین در جابجایی اثاث دارند، قرارداد ببندید‌.

چند اشتباه بزرگ هنگام اسباب کشی

چند اشتباه بزرگ هنگام اسباب کشیانجام شخصی اسباب کشی:

تخمین میزان سختی اسباب کشی بیشتر از خیال آن است زیرا عوامل زیادی سر راه اثاث کشی شخصی قرار می گیرد؛ که رایج ترین آنها می توان به استرس اثاث کشی، زمان لازم جهت بسته بندی وسایل، بار زدن اثاثیه، حرکت کردن، احتمال صدمه دیدن وسایل و در آخر باز کردن کالاهای بسته بندی شده اشاره کرد.

برآورد و تخمین از طریق تلفن:

اگر اسباب کشی شما در ابعاد کوچک است، کار زیاد سختی به نظر نمی رسد اما این روش همیشه جوابگو نیست. در نتیجه هنگام صحبت تلفنی با شرکت، از آنها بخواهید که به صورت حضوری اثاث کشی را ارزیابی و برآورد کنند؛ بنابراین نماینده شرکت از اثاث بازدیده کرده و بسته به شرایط، شما را از برآورد اثاث مطلع می کند.

اسباب کشی در فصول شلوغ سال:

فصل تابستان جزء شلوغ ترین فصل های سال برای اثاث کشی به حساب می آید زیرا در این فصل مدرسه ها تعطیل هستند. همچنین هنگام تعطیلات طولانی مانند عید نوروز، میزان اثاث کشی ها به صورت چشمگیری افزایش می یابد. تا جایی که امکان دارد از اثاث کشی در این زمان خودداری کنید. ولی اگر برای شما ممکن نیست چند ماه قبل از اثاث کشی با شرکت هماهنگ کنید.

دقت کافی در مورد بیمه نامه شرکت:

زمان اسباب کشی اتفاقات زیادی رخ می دهد. برای مثال سرویس پذیرایی شما از دست کارگران می افتد و دیگر قابل استفاده نیست. اگر شرکت مورد نظر وسایل شما را از نظر خسارت احتمالی وارده ضمانت نکرده باشد، هزینه ایی به شما پرداخت نمی شود. در نتیجه هنگام بازرسی مدارک شرکت، دقت به خرج دهید که آیا شرکت بیمه مربوط به خسارات اثاثه را در نظر گرفته است.

پیشنهاد قیمت بسیار پایین جهت اسباب کشی

اگر فرد یا شرکتی قیمت اثاث کشی را حدود چهل درصد پایین تر از سایر شرکت ها اعلام کرد، مطمئن باشد که هدف او کلاهبرداری است. جوری که شما زمان قرار داد مقدار پولی را پرداخت می کنید بعد متوجه می شوید که هزینه های دیگری به هزینه اولیه اضافه شده است و باید آنها را نیز بپردازید. در نتیجه نسبت به سایر شرکت ها، پر هزینه تر خواهد بود. همچنین اگر مبلغ مورد نظر را پرداخت نکنید اثاث شما در گرو آنها می ماند.

انتخاب مناسب یک شرکت جهت اسباب کشی به منزل

هزینه-اسباب-کشی-شرکت-های-حمل-بار

 

اشخاص باید به شرکت و کارمندانی که حمل وسایل آنها را به عهده دارند توجه و دقت کنند؛ زیرا هر چه اثاث کشی ساده به نظر برسد و شرکت معتبری برای این کار وجود داشته باشد، باز حمل اثاث دُشوار است. در نتیجه به جای انتخاب یک شرکت اتفاقی، شرکتی با رعایت نکات و مراحل زیر را برگزینید:

زمان کافی برای تصمیم و انتخاب شرکت معتبر را در نظر بگیرید، طوری که حتی شرکت دیگری را جایگزین نکنید. در نتیجه هرچه زودتر برای رزرو شرکت اثاث کشی معتبر اقدام کنید.

حالت حضوری بهترین روش برای تخمین و سپس برآورد قانونی یک شرکت اثاث کشی است. در نتیجه به کارگیری تلفن یا به حالت آنلاین نمی تواند صحیح و دقیق باشد. چون نماینده حضوری تمام جوانب اثاث کشی را با توجه به تعداد طبقات، شکل راه پله، تعداد اتاق ها و ارزش کالا را در نظر می گیرد. همچنین شما بدون هیچ رودربایستی در مورد قیمت و میزان خسارات هر وسیله سوال کنید.

زمانی که هزینه حمل و بسته بندی اثاث را فهمیدید می توانید شروع به چانه زنی کنید یا با دیگر شرکت ها مقایسه کنید. البته باید شرکت ها حداقل بودجه شما را در نظر بگیرند. همچنین هزینه کم دلیلی بر عقد قرارداد فوری نیست. باید به جزئیات و کیفیت شرکت خدماتی توجه کرد.

در مورد ضمانت و بیمه نامه شرکت مورد نظر سوال و جست و جو کنید. به اثاث و هزینه خود اهمیت بدهید و در صورت هر اتفاق احتمالی آسوده خاطر باشید.

هزینه اسباب کشی شرکت های حمل بار

الوکارتن قادر است هزینه دقیق را در اختیار مشتریان قرار دهد. شرکت هایی که نماینده خود را برای تخمین اثاث حضوری می فرستند برآورد دقیقی تری نسبت به سایر شرکت ها در اختیاری مشتری قرار دهد. برخی از شرکت ها تنها هزینه بسته بندی، کارگر، بار زدن و در آخر خالی کردن را بیان می کنند و به هر علتی هزینه کامیون را حساب نمی کنند.

یکی از مهمترین ارکان اسباب کشی بی دردسر استفاده از کارتن اسباب کشی با کیفیت و 5 لایه می باشد.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *