چه نکاتی در اسباب کشی وسایل منزل باید رعایت شود؟

دسته بندی در اسباب کشی

دسته بندی در اسباب کشی


چه نکاتی در اسباب کشی وسایل منزل باید رعایت شود

افراد مختلف اسباب کشی های زیادی در طول سالها انجام می دهند. انتخاب کردن لوازم بسته بندی کاربردی در اسباب کشی اهمیت دارند.جای استفاده ازلواَزم اضافی که جاو هزینه زیادی برای شما دارد،وسایل لازم و ضروری ​​حمل و نقل خودرا ارزیابی کنید. اطمینان حاصل کنیدکه بسته بندی مناسبی دارید که هزینه اضافی برای شما ندارد.

چه عواملی در هزینه های بالاتر بسته بندی نقش دارند؟

اسباب کشی های مکرر با صرف هزینه همراه هستند. هزینه لوازم بسته بندی تنها عامل مؤثر در هزینه های بسته بندی نیست. در بسیاری از مواقع ما اشتباهاتی داریم که هزینه بسته بندی را افزایش می دهد. در حقیقت چندین عامل وجود دارد که باعث افزایش هزینه های بسته بندی در اسباب کشی می شود:

  • ذخیره سازی لوازم بسته بندی که از مواد ضعیف تهیه شده است.
  • زمان پردازش طولانی به بسته بندی
  • تهیه کارتن اسباب کشی بدون در نظر گرفتن ابعاد وسایل
  • کارتن بسته بندی ناکارآمد که باعث آسیب می شوند.
  • عدم بهینه سازی بسته بندی
  • هزینه های حمل و نقل ممکن است گران باشد.

تهیه انواع کارتن اسباب کشی و لوازم بسته بندی از اینجا !

 

چگونه برای کاهش لوازم بسته بندی اقدام کنیم؟

بابیشتر شدن تعداد اسباب کشی های شما، طبیعی است که مقدار لوازم بسته بندی ای که شما استفاده می کنید، بیش ازحدافزایش یابد. طیف گسترده ای از لوازم بسته بندی و کارتن خالی که در دسترس است و درطی اسباب کشی های مختلف وجود دارد. این وسایل ممکن است که کهنه باشندو دیگر کارآیی خود را از دست داده باشند. بهتر است از دست این لوازم اضافی خلاص شوید. بعضی از وسایل بسته بندی هستند که واقعاً غیر ضروری اندو استفاده از آنها جنبه حفظ ظاهر دارد. این وسایل را از لیست وسایل لازم برای اسباب کشی حذف کنید. از ذخیره سازی لوازم بسته بندی بی کیفیت خودداری کنید.

لوازم بسته بندی استاندارد برای حفظ ایمنی وسایل منزل

در حقیقت در اسباب کشی، یکی از وقت گیرترین مراحل فرآیند بسته بندی ضربه گیری است. احتمالاً به این دلیل که میزان وسایل بسیار زیاد است. مهرو موم ضعیف وسیله های خانه احتمال آسیب بیشتر یا خراب شدن را بیشتر می کند، پس از نایلون حباب دار، کاغذ بسته بندی و…برای حفظ ایمنی ظروف و وسایل استفاده کنید. اغلب اوقات،زمان طولانی بسته بندی به دلیل به کار بردن لوازم بسته بندی قدیمی و خراب است.آیا وسایل شما مرتباً در اسباب کشی خراب می شوند و هزینه شما را خرج می کنند؟
آیا وسایل و لوازم برقی شما غالباً در جا به جایی ها دچار نقص می شوند و منجر به پرداخت هزینه تعمیر می شود؟ از طرفی ممکن است اسباب کشی مشکل شما نباشد، زیرا لوازم بسته بندی که استفاده می کنید، دچار نقص هستند. شما ممکن است در فرآیند بسته بندی از کارتن خالی قدیمی و نا مناسب استفاده کنید، که به راحتی می توانند باعث خرابی وسایل خانه شما شود.

نکاتی که در اسباب کشی باید رعایت شوند

 

لوازم بسته بندی استاندارد عملکرد شما را در اسباب کشی به روش های زیر بهبود می بخشد. اما باید نکات زیادی را در جا به جایی رعایت کنید:

  • افزایش سرعت اسباب کشی و بسته بندی: لوازم بسته بندی استاندارد روند بسته بندی شما را سرعت میبخشد و باعث می شود در حمل و نقل شما وسایل منزل به طور ایمن به مقصد برسد.وسایل بسته بندی کهنه و بی کیفیت خودرا کاهش دهید: لوازم و کارتن های قدیمی باعث ایجاد زباله های فراوان می شود. با یک برنامه ریزی و گرفتن مشاوره فقط از مقدار دقیق لوازم بسته بندی مورد نیاز استفاده کنید.
  • کاهش صدمات در حمل و نقل: کارتن استاندارد احتمال صدمات مکرر وسایل شما را کاهش می دهد وخطر آسیب دیدگی در اسباب کشی را به حداقل می رساند.
  • نحوه چینش وسایل خود را بهبود ببخشید: با دقت بیشتری سایز کارتن های خود را انتخاب کنید و وسایلتان را کاملاً ایمنی شده و مطمئن بسته بندی و جا به جا کنید.
  • حداکثر رساندن فضای بسته بندی: تا آنجا که ممکن است وسایل را در یک کارتن بسته بندی مناسب و کوچک بسته بندی کنید.
  • از پاکت های بی کیفیت استفاده نکنید: برخی از وسایل شما ممکن است به اندازه کافی شکننده و حساس باشند.شما به جای پاکت های کوچک و بزرگ بی کیفیت از کارتن با کیفیت لازم استفاده کنید.
  • مذاکره درمورد نرخ حمل و نقل:اگر به طور مرتب حجم زیادی ازوسایل را دراسباب کشی جابه جا می کنید،با شرکت حمل و نقل تماس بگیرید و درباره قیمت های ترجیحی صحبت کنید. به یاد داشته باشید که همه چیز قابل مذاکره است. مقدار وسایل برای حمل و نقل خودرا بررسی کنید تا مشخصات و مقدار وسایل اسباب کشی خود را قبل از شروع مذاکره با شرکت حمل بدانید.

بسته بندی لوازم منزل

چه چیزی صدمه و خسارت در حمل و نقل را ایجاد می کند؟

ابتدا دلایل آسیب در حمل و نقل را درک کنید. اغلب اوقات، هنگامی که یک ضربه ناگهانی یا لرزش طولانی در طول حمل و نقل رخ می دهد، خسارت به لوازم شما وارد می شود.گاهی اوقات،این امر در اثر حمل و نقل مکرر با لوازم اسباب کشی و کارتن های بی کیفیت انجام می شود. در حمل و نقل حتی مبلمان شما ممکن است دچار پارگی و آلودگی شود. اما شما با کشیدن سلفون می توانید این خسارات را کاهش دهید.

یکی دیگر از دلایل آسیب احتمالی حمل و نقل، پایداری ضعیف بار است. اگر یک شرکت حمل و نقل بارهای شما را به درستی انباشته نکند وسایل شما ممکن است آسیب ببینند. اما شما باید ایمنی لازم را در بسته بندی و انتخاب لوازم بسته بندی در نظر بگیرید. ثبات ضعیف بار، در حالی که تقصیر شرکت حمل کننده است، اما اثبات آن سخت است و شما بهتر است در بسته بندی احتیاط لازم را به کار ببرید.اما یک روش پیشنهادی استفاده از چندین شرکت حامل و تعیین اینکه کدام شرکت حمل کننده کمترین میزان وسایل آسیب دیده شما را دارد، است. اگر چنین شرکت حمل و نقل را شناسایی کنید، می توانید یک شرکت حمل متفاوت و مطمئن تر انتخاب کنید.

نتیجه گیری

نکات مهمی است که در اسباب کشی باید رعایت شوند.رعایت این نکات روندحمل و نقل را سریع تر کرده وکیفیت بسته بندی وسایل منزل را افزایش می دهد.در اسباب کشی انتخاب لوازم بسته بندی بسیار اهمیت دارد.

الو کارتن با محصولات با کیفیت و قیمتی مناسب جهت کمک به شما خدمات رسانی مینماید.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *