خرید کارتن اسباب کشی با بهترین قیمت

اسباب کشی در شرق تهران

در زمان اسباب کشی تعداد زیادی کارتن مورد نیاز است درنتیجه خرید کارتن اسباب کشی با بهترین قیمت یک هدف منطقی است.

کاهش هزینه‌های اسباب کشی نباید به ایجاد آسیب و خسارت به وسایل منجر شود. برای تهیه کارتن اسباب کشی با بهترین کیفیت و قیمت، اطلاع از نکاتی ضروری است که معمولا فروشندگان فرصت و حوصله توضیح آنها را برای شما ندارد و در این مطلب به شرح آنها می‌پردازیم.

کارتن اسباب کشی چه فرقی با بقیه کارتن‎ها دارد؟

از آنجا که بسیاری از افراد هنوز با کارتن‌های مخصوص اسباب کشی آشنایی ندارند، نیاز است ابتدا با این نوع از جعبه آشنایی ایجاد گردد.

جعبه‌های پستی نوعی از کارتن‌ها با قیمت پایین هستند که معمولا سه لایه هستند و معمولا برای تحمل وزن خیلی زیاد طراحی نشده‌اند.

 برعکس جعبه پستی، جعبه اسباب کشی پنج لایه است و مقاومت بدنه بسیار بالایی دارد و برای تحمل وزن زیاد در حین جابجایی طراحی شده است.

خرید کارتن اسباب کشی با بهترین قیمت

برای اسباب کشی نیاز به تعداد زیادی کارتن می‌باشد پس خرید کارتن اسباب کشی با بهترین قیمت یک دغدغه‌ی منطقی است.

نکته مهم که اکثر افراد به آن توجه نمی‌کنند این است که کارتن بسته بندی باید متناسب با نوع و حساسیت و وزن کالیی که داخل جعبه قرار می‌گیرد، انتخاب شوند.

برای وسایل سنگین نمی‌توان از کارتن‌های سه لایه و ضعیف استفاده کرد بلکه باید از کارتن پنج لایه استفاده شود. هر صرفه جویی و اقدام به خرید کارتن با قیمت پایین، ممکن است در نهایت باعث آسیب به وسایل خانه یا شرکت شوند.

خرید جعبه موز اسباب کشی

بسیاری از افراد بر این باورند که جعبه موز برای خرید کارتن اسباب کشی با بهترین قیمت

یک گزینه خوب است.

قیمت جعبه موز با کارتن پنج لایه شرکت الوکارتن بسیار به هم نزدیک و در اغلب موارد یکسان می‌باشد. شما با یک بررسی ساده و کوتاه می‌توانید به این مطلب پی ببرید.

unnamed

خرید جعبه موز اسباب کشی ارزان

برای دستیابی به خرید کارتن اسباب کشی با بهترین قیمت شاید عده‌ای بر این باور باشند که خرید کارتن چندبار استفاده شده شاید مناسب باشد. اختلاف قیمت کارتن چندبار استفاده شده ممکن است به مقدار خیلی کمی متفاوت از کارتن آکبند شرکت‌های معتبر باشد اما به دلیل استفاده زیاد ممکن است مقاومت بدنه قدری کاهش یافته باشد.

انواع کارتن بسته بندی اسباب خانه

اگر قصد خرید کارتن اسباب کشی با بهترین قیمت را دارید باید ابتدا این نکته را در نظر داشته باشید که قیمت کارتن براساس هدفی که از تهیه آن وجود دارد، تعیین می‌شود.

برای مثال کارتنی به عنوان محافظ برای حمل تلویزیون استفاده می‌شود با جعبه کفش و یا جعبه ظروف متفاوت هستند پس نیاز است که با انواع کارتن‌ها آشنا شویم:

کارتن بزرگ

این نوع کارتن با ابعاد طول 60 _ عرض 45 _ ارتفاع ۴۰  برای وسایلی که حجم زیادی دارند مناسب است.

یکی از موارد مصرف این نوع جعبه، بسته بندی وسایل برقی‌ای است که وزن زیادی دارند. برای وسایل برقی سنگین باید نوع کارتن، پنج لایه مرغوب باشد، کارتن‌های پنج لایه شرکت الوکارتن این ویژگی را دارند.

جعبه خیلی بزرگ

جعبه‌هایی که برای حمل وسایلی مانند تلویزیون از آنها استفاده می‌شود. طبیعتا در این نوع بسته بندی علاوه بر تهیه کارتن خیلی قوی و مقاوم باید از کیسه هوای ضربه‌گیر مخصوص اسباب کشی و یا هر وسیله محافظ ضد ضربه دیگر استفاده شود.

کارتن بسته بندی آینه

یک نکته بسیار مهم در بسته بندی که معمولا به ان توجه نمی‌شود، جدایی وسایل حساس از سایر وسایل است.

برای رسیدن به خرید کارتن اسباب کشی با بهترین قیمت نباید به گونه‌ای صرفه جویی شود که برای اشیایی مانند آینه یک کارتن مجزا تهیه نشود، زیرا این اشیا نیاز به روند بسته بندی مجزا از سایر وسایل خورده ریز غیر شکستنی دارند.

برای وسایلی که برای بسته بندی نیاز به کارتن با ارتفاع کم دارند، از نوعی از کارتن به نام کارتن کتابی یا کارتن کیبوردی هم استفاده می‌شود.

برای بسته بندی آینه‌هایی با ابعاد کم، می‌توان از این نوع جعبه کیبوردی استفاده کرد. نکته بسیار مهم این است که آینه حتما باید توسط نایلون حبابدار با کیفیت کاملا پوشانده شود تا ضدضربه شود و حتما باید از هر روشی فضای خالی داخل کارتن پر شود تا آینه امکان حرکت داخل جعبه را نداشته باشد.

جعبه ظروف

همانطور که گفته شد کارتن‌های پنج لایه شرکت الوکارتن که کاملا آکبند هستند اختلاف قیمتی خیلی زیادی با کارتن موز ندارد. برای بسته بندی ظروف می‌توانید از کارتن سایز کوچک شرکت الوکارتن با ابعاد طول 45 _ عرض 30 _ ارتفاع 31 استفاده کنید.

در هر صورت برای جابجایی ظروف باید به جای تمرکز شدید به خرید کارتن اسباب کشی با بهترین قیمت، به بهترین کیفیت توجه شود. استفاده از کارتن نامناسب برای جابجایی ظروف، می‌تواند احتمال تجربه بسیار بد را در حین حمل اثاث، بالا ببرد.

جعبه فوق العاده بزرگ

این نوع جعبه‌ها برای بسته بندی یخچال و فریزر استفاده می‌شوند و نسبت به بقیه جعبه‌ها بزرگترین ابعاد را خواهند داشت.

در این نوع بسته بندی دیگر دغدغه افراد فقط خرید کارتن اسباب کشی با بهترین قیمت نیست، بلکه تهیه انواع محافظ خوب ضربه‌گیر هم بسیار مهم و حیاتی است و باقیمت‌های بالای این وسایل، هیچ صرفه‌جویی‌ای جایز نیست.

این نکته را در نظر داشته باشید نایلون‌های حبابدار موجود در بازار معمولا دارای دو کیفیت متفاوت هستند، برای محافظت از بدنه یخچال و فریزر باید تمام بدنه با بهترین نوع نایلون حبابدار، پوشش یابد.

favicon new

مراکز خرید کارتن اسباب کشی با بهترین قیمت

برای پیدا کردن بهترین مراکز فروش کارتن اسباب کشی با بهترین قیمت باید پاسخ این سوالات را یافت:

  • آیا کارتن‌های پنج لایه‌ی شرکت فروشنده کارتن، مرغوبیت کافی برای تحمل وزن بالای وسایل سنگین برخوردار است؟
  • آیا کارتن‌های پنج لایه‌ی شرکت فروشنده کارتن دارای ضمانت است؟
  • آیا فقط به صورت تخصصی بر موضوع اسباب کشی متمرکز است یا همه‌ی پاکت‌ها پستی را هم ارائه می‌دهد؟
  • آیا می‌تواند کارتن را سالم تحویل دهد؟ بسیاری از فروشندگان با بسته بندی بد به بدنه کارتن‌ها آسیب میزنند.
  • آیا تحویل در تهران سریع و به موقع انجام می‌شود؟
  • آیا جعبه‌ها تنوع ابعادی لازم برای وسایل مختلف را دارند؟

شرکت الوکارتن با تضمین کیفیت بدنه و تحویل زیر دوساعت در تایم اداری، یکی از بهترین مراکز فروش کارتن اسباب کشی با بهترین قیمت است که به صورت تخصصی در زمینه اسباب کشی فعال است.

نتیجه گیری

تمایل به خرید کارتن اسباب کشی با بهترین قیمت، نباید باعث انتخاب کارتن اشتباه برای اسباب کشی شود. انتخاب کارتن اشتباه برای اسباب کشی شاید در لحظه حس خوب خرید ارزان‌تر را ایجاد کند اما در نهایت احتمال ایجاد خسارت در حین حمل را بسیار افزایش می‌دهد.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *