خرید کارتن اسباب کشی در سعادت آباد

خرید کارتن اسباب کشی در شمال تهران2

در ادامه به مطالبی اشاره می‌شود که شاید در مراکز فروش کارتن اسباب کشی در سعادت آباد، وقت و حوصله‌ کافی برای مطرح شدن آن فراهم نشود.

جهت خرید حضوری هر کالایی که نیاز به تجربه دارد، باید شانس خود را امتحان کنیم تا شاید یک فروشنده خوش اخلاق و باحوصله در انتخاب محصول به ما مشاوره دهد، اگر قصد مراجعه به مراکز فروش جعبه خالی حمل اثاث در سعادت آباد، هم داشته باشیم شامل این قاعده می‌شوند.

انتخاب اشتباه کارتن‌ مخصوص حمل اثاث، می‌تواند حتی باعث ایجاد خسارت‌هایی گردد. تمام سعی بر این است که چه برای شرکت یا مغازه چه برای خانه، در حین سختی‌های اسباب‌کشی، یک بسته بندی نامناسب باعث دردسر نشود. در تهران مراکز معتبری مانند الوکارتن وجود دارد که بهترین نوع ملزومات اسباب کشی را در کوتاه‌ترین زمان ممکن با یک ثبت ساده اینترنتی با تضمین کیفیت به دست متقاضیان میرسانند.

مراکز فروش کارتن اسباب کشی در سعادت آباد

مانند هرکالای دیگری برای خرید کارتن محکم در سعادت آباد هم می‌توان وقت و انرژی زیادی برای پیدا کردن مغازه‌های خوب مرتبط با فروش کارتن اسباب کشی در سعادت آباد صرف کرد و شاید منجربه رسیدن به نتیجه هم شود اما راهکار خیلی بهتر این است که به مراکز معتبر آنلاین ملزومات حمل اثاث، مراجعه شود.

شاید بعضی فروشندگان مغازه‌ها برایشان مهم نباشد که یک مشتری ملزومات حمل اثاث که سالی یک بار شاید به آنها مراجعه کنند، چقدر راضی باشند، اما مراکز معتبر آنلاین توزیع وسایل و کارتن اسباب کشی مانند الو کارتن به شدت به برندینگ خود اهمیت می‌دهند و به همین دلیل باکیفیت‌ترین نوع کارتن مخصوص اسباب کشی را در سریع‌ترین زمان، درب منزل یا مغازه یا شرکت تحویل می‌دهند و شما برای اعتماد به آنها نگرانی‌ای نخواهید داشت.

اسباب-کشی

اسباب-کشی

صرفه جویی در زمان مزیت خرید آنلاین کارتن

مراکز فروش آنلاین ملزومات اسباب کشی نسبت به مراکز حضوری فروش کارتن اسباب کشی در سعادت آباد، مزیت‌های زیادی دارند، کافی است از منزل یا شرکت بدون هیچ مراجعه‌ و اتلاف وقتی، سفارش خود را ثبت کنید، شرکت‌های معتبری مانند الوکارتن در تایم ادارای، حتی در کمتر از دوساعت سفارشات را به دست شما می‌رساند.

برای یک جابجایی راحت و کم دردسر غیر از کارتن محکم، نیاز به سلفون اسباب‌کشی و چسب پهن باکیفیت و نایلون حبابدار و روزنامه تمیز و نخ بسته بندی هم وجود دارد، اینکه بخواهیم هر کدام را از مغازه‌های مختلف تهیه کنیم واقعا دشوار است. در شرایط امروزی که همه ما نیاز داریم در زمان خودمان صرفه جویی کنیم، اینکه تمام ملزومات اسباب کشی را بتوانیم به صورت یکجا تهیه کنیم، خیلی اهمیت دارد.

شرکت‌هایی که به صورت تخصصی در زمینه اثاث کشی فعال هستند سعی می‌کنند تمام ملزومات را با بالاترین کیفیت مناسب اسباب کشی تامین کنند که خیال‌مان بابت کیفیت راحت باشد و همه کالاها را بتوانیم یکجا تهیه کنیم.

 

خرید بهترین نوع کارتن متناسب با وزن وسایل

در مراکز فروش کارتن اسباب کشی در سعادت آباد و در سراسر تهران، کارتن‌ها بر اساس تعداد لایه‌هایی که دارند به دو نوع رایج سه لایه و پنج لایه تقسیم می‌شوند.

جعبه‌های سه لایه و پنج لایه هر دو مقاوم هستند و هر کدام مزیت‌های خاص خود را دارند.

کارتن‌های سه لایه به دلیل اینکه تعداد لایه کم‌تری از کارتن‌های پنج لایه دارند، مقاومت و تحمل وزن کمتری هم دارند.

در نتیجه توصیه می‌شود برای خرید جعبه برای اثاث کشی توجه ویژه‌ای به وزن وسایل داشته باشید.

برای وسایل شکستنی چه بسته بندی‌ای مناسب است؟

در مراکز معتبر فروش کارتن اسباب کشی سعادت آباد، انواع مختلفی از کارتن‌ها وجود دارد، برای تامین بهترین بسته بندی برای وسایل مغازه یا خانه، باید به حساسیت‌های هر وسیله توجه شود.

خصوصا اگر وسایل شکستنی مانند بلور و شیشه و آینه و چینی و مجسمه‌ و یا هر وسیله شکستنی سنگین وزن مد نظر باشد، توصیه می‌شود کارتن مخصوص اسباب کشی پنج لایه تهیه شود تا استقامت بدنه بالاتر و ریسک حمل کم‌تر باشد.

البته برای حفظ کالاهای شکستنی باید به نکات ریزی توجه شود و ضمن تهیه کارتن مقاوم باید سایر نکات بسته بندی اصولی را در نظر گرفت، برای مثال برای آماده سازی وسایل شکستنی و حساس به ضربه باید شرایطی تامین شود که وسیله شکستنی امکان حرکت داخل جعبه را نداشته باشد و کاملا داخل جعبه فیکس شود.

کارتن مخصوص بسته بندی وسایل حساس به آب

در مراکز فروش کارتن اسباب کشی سعادت آباد، عمدتا دو نوع جعبه سه لایه و پنج لایه وجود دارد و معمولا در عمده مراکز به صورت مستقیم کارتن حمل وسایل تحت عنوان کارتن مخصوص وسایل حساس به آب، ارائه نمی‌شود.

با رعایت یک سری نکات ریز ساده می‌توان وسایل داخل کارتن را تا حدود زیادی در برابر آب محافظت کرد.

برای بسته بندی وسایل حساس به آب مانند کتاب یا وسایل برقی یا هر وسیله حساس به آب دیگر که برای ما ارزش زیادی دارد باید ابتدا به وزن وسایل توجه شود کارتن مناسب با وزنشان برای آنها تهیه شود.

گام دوم فراهم کردن شرایطی است که محتویات داخل جعبه، در برابر آب محافظت شوند. برای وسایلی مانند تعداد زیادی کتاب، بهتر است متناسب با ابعاد کارتن، ترجیحا بدون هیچ برشی، نایلون حبابدار داخل جعبه قرار گیرد، اینکار بسته بندی را در برابر ضربه هم محافظت میکند.

در گام بعدی وقتی چیدن وسایل مانند کتاب یا لوازم برقی داخل جعبه، تمام شد باید در جعبه با چسب پهن با کیفیت به خوبی بسته شود.

در مرحله آخر برای اینکه بسته بندی از خارج هم ضد آب شود، بهتر است یک لایه سلفون مخصوص اسباب کشی، کاملا بر سطح خارجی کارتن کشیده شود، به طوریکه تمام سطح خارجی آنرا فرا بگیرد.

گونی بزرگ

گونی بزرگ

کارتن اسباب کشی با چه ابعادی بهتر است؟

معمولا اکثر افراد تمایل دارند وسایل خانه را در کارتن‌های کم‌تری بسته بندی کنند، برای این هدف باید جعبه‌های بسته بندی بزرگ‌تری تهیه شود. کم بودن تعداد کارتن‌ها شاید به نظر خوب بیاید اما برای بعضی از وسایل سنگین باید ابعاد کارتن کوچک‌تر باشد.

اگر کارتن اسباب کشی خیلی سنگین شود حمل آن بسیار دشوار و حتی باعث آسیب می‌شود. هدف از بسته بندی وسایل فقط محافظت از وسایل نیست، بلکه باید سلامت شخصی که قرار است آن بسته را حمل کند هم در نظر گرفته شود.

پس هر قدر وسایل سنگین‌تری بسته بندی می‌شوند، بهتر از ابعاد کوچک‌تری از کارتن‌، استفاده شود.

کلام آخر

نیازی به مراجعه حضوری به مراکز فروش کارتن اسباب کشی در سعادت آباد، نیست شما در سریع‌ترین زمان می‌توانید بهترین نوع کارتن مقاوم و مناسب برای بسته بندی را از خانه یا شرکت خود تهیه کنید. شرکت‌های آنلاین فروش کارتن و ملزومات اسباب کشی به شدت به اعتبار خود توجه می‌کنند و تمام سعی خود را در تامین بهترین وسایل و ابزار حمل اثاث دارند.

قبل از تهیه کارتن مناسب نیاز است به نکات ریزی توجه کنید تا جابجایی وسایل در زمان اسباب کشی با آسودگی کامل انجام گیرد.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *