مزایای-اسباب-کشی-شرکتی

فرقی ندارد شما کدام محدوده شرق تهران باشید، محدوده هنگام، تهرانپارس، نارمک، حکیمیه، تهران نو و… برای کاهش ریسک جابجایی و کاهش استرس لوازم حساس، باید بتوانید برای خرید کارتن اسباب کشی در شرق تهران یک مرکز مورد اطمینان و خوب پیدا کنید.

برای اسباب کشی نمی‌شود از هر جعبه‌ای که اطرافمان به وفور یافت می‌شود را استفاده کرد. تفاوت کارتن مخصوص اثاث کشی، با سایر جعبه‌های اطرافمان در مقاومت و استحکام بالایی هست که دارند آنها به گونه‌ای طراحی شده‌اند که در فشار وزن وسایل و ضربه تاب‌آوری داشته باشد.

پیدا کردن جعبه مناسب جابجایی، اصلا کار دشواری نیست ما در این مطلب به شما یک راهکار عالی برای تهیه بهترین کارتن در شرق تهران را خواهیم داد.

صنعت کارتن سازی

صنعت کارتن سازی

نکات مهم قبل از خرید کارتن اسباب کشی

بهتر است چند ماه مانده به انجام اسباب‌کشی، ابتدا با کالاهای شکستنی و گران‌قیمت‌تر شروع کنید. وسایلی که در صورت آسیب دیدن آنها خیلی ناراحت می‌شوید را در اولویت قرار دهید. زیرا در هنگام شروع فرآیند بسته‌بندی شما خسته نیستید و با صبر و حوصله بیشتری می‌توانید اینکار را انجام دهید.

مشخص کنید چه وسایلی وزن زیادی دارند. مثلا کتاب‌ها وزن زیادی دارند و اگر کارتن اسباب کشی آنها دست دوم باشد ممکن است در حین جابجایی نتواند وزن را تحمل کنند.

ارزان ترین کارتن اسباب کشی

ارزان‌ترین کارتن برای جابجایی، جعبه‌های موز چندبار استفاده شده و کارتن‌های سه لایه هستند. کارتن‌های سه لایه، برای بسته بندی و ارسال کالاهای سبک به مشتریان، مناسب‌تر هستند. زمانی که شما کالاای را سفارش می‌دهید که نیاز به بسته بندی مقوایی دارد، در اغلب موارد از این نوع کارتن به دلیل ارزان بودن، استفاده می‌شود.

اما این نکته را بیاد داشته باشید که اصلا توصیه نمیشود از کارتن سه لایه بزرگ برای وسایلی مانند کتاب و ظروف سنگین آشپزخانه که سنگینی بیشتری دارند، استفاده شود.

جعبه موز به طور کلی برای اسباب کشی طراحی نشده، ممکن است بارها از آن استفاده شده باشد و همچنین ممکن است در معرض رطوبت قرار گرفته باشد.

همچنین تضمینی روی تمیز بودنش وجود ندارد و اگر در محیطی آلوده قرار گرفته باشد، آلودگی و بیماری را با خود به خانه شما خواهد آورد.

برای خرید کارتن اسباب کشی در شرق تهران، همزمان هم به قیمت و هم به کیفیت توجه کنید.

چرا بعضی مراکز خرید کارتن در تهران ارزان‌تر هستند؟

به صورت عمده برای بسته بندی و ارسال کالاهای سبک، از کارتن‌هایی استفاده می‌شود که به آنها سه لایه گفته می‌شود. یکی از دلایل اینکه کسب و کارهای مختلف از این نوع جعبه برای بسته بندی و ارسال کالای خود استفاده می‌کنند، قیمت پایین آنهاست.

برای خرید کارتن اسباب کشی شرق تهران مراکزی که کارتن سه لایه ارائه می‌دهند، قیمت پایین‌تری دارند.

این نکته را در نظر داشته باشید که این جعبه‌های سه لایه عمدتا برای ارسال پستی طراحی شده‌اند نه اسباب کشی؛ پس برای تعداد زیاد کتاب و ظرف‌ها بدنه ضعیف‌تری دارند و ریسک آسیب دیدن را افزایش می‌دهند.

مطالعه پیشنهادی: 5 نکته برای خرید کارتن مخصوص بسته بندی کتاب

کارتن‌های اسباب کشی چند بار استفاده شده، ایرادی دارند؟

هر قدر کارتنی که برای جابجایی وسایل خانه انتخاب می‌کنید ارزان‌تر باشد استرس و ریسکی که باید حین اثاث کشی تحمل کنید بیشتر خواهد بود.

شاید به دلیل قیمت پایین‌تر رغبت به خرید این نوع کارتن وجود داشته باشد اما استفاه کارتن‌های اسباب کشی چند بار استفاده شده، معایبی دارد از جمله:

کاهش مقاومت بدنه

شاید برای خیلی از افراد اینگونه به نظر بیاید که جعبه اثاث کشی عمر نامحدود دارد و استفاده زیاد کیفیتش را تغییر نمی‌دهد.

کارتن‌های مرغوب اسباب کشی که از مراکز معتبری تهیه شده باشند، یک بار مصرف نیستند. با این وجود اگر بارها از کارتن‌های ضعیف استفاده شود و خصوصا در معرض رطوبت و ضربه و پرتاب کردن مکرر قرار گرفته باشند بدنه آنها مقاومت اولیه خود را از دست می‌دهد و حتی دچار فرسودگی می‌شود.

آلودگی کارتن اسباب کشی

این احتمال که از کارتن‌هایی که به صورت ارزان‌تر تهیه می‌شوند، چندین بار استفاده شده باشد و آنها در حین این استفاده، در شرایط آلودگی شدید قرار داده شده باشند بسیار زیاد است.

متناسب با اسباب کشی نیست

هنگام خرید کارتن از مراکز معتبر خرید کارتن اسباب کشی در شرق تهران، شما می‌توانید متناسب با وزن و حساسیت کالای خود کارتن مورد نظر خود را انتخاب کنید، درحالیکه وقتی اقدام به خرید کارتن دست دوم داشته باشید هیچ امکان انتخابی وجود ندارد.

کارتن اسباب کشی

کارتن اسباب کشی

قیمت خرید کارتن اسباب کشی در شرق تهران

قیمت خرید کارتن مخصوص اسباب کشی پنج لایه به ابعاد و وسایلی که قرار است حمل کند، بستگی دارد. شما می‌توانید قیمت بروز بهترین نوع کارتن جابجایی را در الوکارتن ببینید.

از آنجا که قیمت نهایی کارتن‌هایی که برای جابجایی نیاز دارید به سایز آنها بستگی دارد؛ بنابراین ابتدا باید بدانید کارتن با چه ابعادی نیاز دارید، پس جدول زیر می‌تواند خیلی کمک‌کننده باشد:

نوع وسیله سایز جعبه پنج لایه مورد نیاز
تعداد زیادی کتاب کارتن سایز متوسط شرکت الوکارتن توصیه می‌شود نه بزرگ
ظروف استیل که وزن زیادی دارند کارتن سایز متوسط شرکت الوکارتن مناسب است نه بزرگ
تعداد زیادی ظروف شکستنی کارتن سایز متوسط شرکت الوکارتن تهیه شود نه بزرگ
وسایلی که جای زیادی میگیرند اما خیلی سنگین نیستند، مانند پرده کارتن سایز نسبتا بزرگ شرکت الوکارتن مناسب است
وسایل سبک و کوچک سایز کوچک استاندارد تهیه کنید

بهترین مرکز فروش کارتن در شرق تهران

شرکت الو کارتن به دلایل زیر می‌تواند تضمین کند که برای تامین کارتن اسباب کشی در شرق تهران، گزینه بسیار مناسبی است:

  • شما ابتدا کارتن‌ها را تحویل می‌گیرید و سپس مبلغ را پرداخت می‌کنید.
  • کارتن‌های اسباب کشی این شرکت در کنار کیفیت بالا، قیمت مناسبی هم دارند.
  • در هر نقطه از شرق تهران که باشید، این شرکت تحویل بسیار سریعی در تایم اداری دارد.
  • سایر ملزوماتی که برای اثاث کشی نیاز است، شامل چسب پهن قوی مخصوص اسباب کشی، نایلون محافظ و… را هم می‌توان از همین شرکت سفارش داد.
  • شما می‌توانید بهترین کارتن مناسب هدف خود را از بین انواع مختلف کارتن‌های موجود در سایت، انتخاب کنید.
  • این شرکت کیفیت کارتن‌ها را تضمین میکند یعنی در صورت نارضایتی می‌توانید آنها را مرجوع کنید.
بسته بندی کارتن اسباب کشی

بسته بندی کارتن اسباب کشی

کلام آخر

شاید به نظر بیاید بعضی کارتن‌ها ارزان‌تر هستند اما به میزانی که کارتن ارزان‌تری برای جابجایی وسایل سنگین و حساس تهیه کنید، احتمال آسیب دیدن لوازم خانه یا مغازه خود را به شدت بالا خواهید برد.

خصوصا اگر در مناطق تجاری شرق تهران مانند هفت حوض، فروشنده کالاهایی حساس مانند کالاهای دکوراتیو یا برای مثال مجسمه‌های پلی استر یا کالاهای برقی و یا هر کالای حساس دیگری بوده اید و قصد جابجایی دارید؛ اگر نتوانید کارتن‌های خوبی برای جابجایی لوازم مغازه‌ خود، تهیه کنید احتمال خسارت را برای شما افزایش خواهد داد.

در این مطلب مرکزی جهت خرید کارتن اسباب کشی شرق تهران، معرفی شد که با داشتن شرایطی مانند تضمین کیفیت و سرعت تحویل و پرداخت درب منزل، می‌تواند تامین کننده اول کارتن اثاث کشی شرق باشد.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *