لوازم بسته بندی الوکارتن (کارتن اسبا کشی)

لوازم بسته بندی الوکارتن (کارتن اسبا کشی)


یکی از نیاز افرادی که در تهران، اجاره نشین  هستند؛ جابجایی‌های سالانه است. با وجود گرانی و تورم حفاظت از کالاهایی که در خانه داریم، به معنای جلوگیری از خسارات است و خیلی از گذشته حیاتی‌تر شده است.

اگر جعبه‌های مناسبی برای جابجایی کالاها انتخاب نکنید باید استرس ‌خیلی زیادی را هنگام اثاث کشی تحمل کنید و احتمال خسارت هم بالا می‌رود.

شما با پیدا کردن یک مرکز معتبر خرید کارتن اسباب کشی در غرب تهران، می‌توانید استرس‌های حمل و جابجایی در اسباب کشی را کاهش دهید.

کارتن اسباب کشی با سایر کارتن‌ها فرقی دارد؟

خیلی از مواقع ما در طول روز، اطرافمان جعبه‌های مقوایی زیادی میبینیم. اولین سوالی که پیش می‌آید این است که اصلا کارتن مناسب اسباب کشی با سایر کارتن‌ها فرقی دارد؟ آیا اگر از هر کارتنی به دستمان رسید استفاده کنیم مشکلی پیش می‌آید؟

در پاسخ به این سوال باید گفت، جعبه‌هایی که در اطرافمان به وفور میبینیم، باید ویژگی‌های مشخصی داشته باشند تا قابلیت استفاده در اسباب کشی را داشته باشند و هر کارتنی برای اسباب کشی مناسب نیست.

تفاوتی که کارتن اسباب کشی با سایر جعبه‌های مقوایی دیگر دارد، در تحمل فشار و مقاومت و استحکامی است که دارد. اگر جعبه‌ای که برای اثاث کشی وسایل سنگین، استفاده می‌کنید مقاومت کافی نداشته باشند احتمال ایجاد خسارت خیلی بالا می‌رود.

بسته بندی کارتن اسباب کشی

انواع کارتن اسباب کشی

شما می‌توانید به انواع زیادی از کارتن در غرب تهران دسترسی داشته باشید. اما برای اینکه آن کارتن‌ها مناسب اسباب کشی باشد باید به نکات زیر توجه کنید:

کارتن‌های اسباب کشی پنج لایه

این نوع از کارتن‌ها اگر از شرکت معتبری تهیه شوند، بهترین انتخاب برای بسته بندی لوازم سنگین هستند.

دلیل مناسب بودن کارتن پنج لایه برای اثاث کشی در غرب تهران:

  • پنج لایه باکیفیت دارند.
  • مقاومت بالا دارند.
  • وزنشان برای جابجایی و اسباب کشی مناسب است و مانند جعبه ‌های چوبی سنگین نیستند.
  • می‌توانند در برابر ضربه مقاومت داشته باشند. پس اگر هنگام اثاث کشی ضربه‌ای بخورند به راحتی امنیت وسایل به خطر نمی‌افتد.
  • خرید کارتن اسباب کشی در غرب تهران می‌تواند به سریع‌ترین شکل ممکن از شرکت الوکارتن انجام شود.

کارتن‌های اسباب کشی سه لایه

این نوع از کارتن‌ها به دلیل داشتن سه لایه می‌توانند برای طبقه بندی و نظم دادن به لوازم استفاده شوند اما مقاومت کارتن‌های پنج لایه را ندارند و برای جابجایی وسایل سنگین‌تر چالش‌برانگیز هستند.

چرا بعضی مراکز خرید کارتن اسباب کشی تهران ارزان هستند؟

همانطور که گفته شد عمده کارتن‌های موجود در بازار در دو دسته‌ پنج لایه و سه لایه هستند.

ممکن است بعضی از مراکز خرید کارتن اسباب کشی در غرب تهران کارتن‌های سه لایه را هم به عنوان کارتن اسباب کشی به فروش برسانند. به دلیل ساختار و تعداد و کیفیت لایه‌های موجود در کارتن‌ها قیمت کارتن سه لایه از کارتن پنج لایه کمتر است و به همین در نگاه اول به نظر می‌رسد که آنها ارزان فروش‌تر هستند.

این نکته را در نظر داشته باشید، شاید شما برای طبقه‌بندی و نظم‌دهی به وسایل سبک خود بتوانید از این کارتن‌ها استفاده کنید اما برای اسباب کشی کتاب و اشیای شکستنی و ظروف که سنگین هستند استفاده از این نوع جعبه‌ها ریسک دارد.

خرید آنلاین کارتن اسباب کشی

خرید آنلاین کارتن اسباب کشی

قیمت خرید کارتن اثاث کشی در غرب تهران

قیمت کارتن در مراکز خرید کارتن اسباب کشی در غرب تهران بر اساس ابعاد آنها و نوع لایه‌های موج‌دارشان تعیین می‌شود.

اگر قصد تهیه کارتن برای کتاب‌ها و ظروف شکستنی و دکوراتیو و هر نوع کالای سنگین را دارید بهتر است ابعاد جعبه جهت جابجایی ابعاد زیر را داشته باشند:

طول ۶۰ _ عرض ۳۲ _ ارتفاع ۳۴

اگر جعبه اثاث کشی با این ابعاد را  از شرکت مناسبی تهیه کنید، لایه موجدار آنها هم برای کالاهای سنگین و حساس به شکستن مناسب انتخاب شده است.

برای دیدن قیمت کارتن برای جابجایی لوازم حساس و شکستنی و کتاب و کالاهای سنگین دیگر می‌توانید به الوکارتن مراجعه کنید و کارتن‌ها را در سریع‌ترین زمان در غرب تهران تحویل بگیرید.

مطالعه پیشنهادی: خرید کارتن اسباب کشی در جنوب تهران

بهترین مرکز خرید کارتن اسباب کشی در غرب تهران

بهترین مرکز تهیه کارتن برای اسباب کشی غرب، مرکزی است که:

  • کیفیت تضمین شده داشته باشد.
  • پرداخت درب منزل یا مغازه داشته باشد.
  • در هر نقطه از غرب تهران، در سریع‌ترین زمان ممکن جعبه‌ها را تحویل دهد.
  • قیمت منصفانه داشته باشد.
  • سایر ابزار لازم برای اثاث کشی را داشته باشد تا بتوان به صورت یک جا همه چیز را تهیه کرد.
  • کارتن‌های آکبند و نو پنج لایه در ابعاد مناسب و استاندارد داشته باشد.

کلام آخر

برای اسباب کشی باید از کارتن‌های نو پنج لایه‌ای استفاده شود که ابعاد مناسب و استاندارد برای وسایل را داشته باشند. اگر برای وسایل سنگین جعبه مناسبی انتخاب نشود می‌تواند باعث ایجاد مشکلات زیادی در حین اثاث کشی شود.

خرید کارتن اسباب کشی در غرب تهران کار بسیار ساده‌ای است و شما می‌توانید با کیفیت‌ترین نوع جعبه اسباب کشی غرب را از شرکت الوکارتن در سریع‌ترین زمان ممکن تحویل بگیرید.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *