مزایای-اسباب-کشی-شخصی

نیازی نیست برای تهیه جعبه خالی در ستارخان ساعت‌ها وقت بگذارید، خرید کارتن اسباب کشی در ستارخان، مانند خرید کارتن در هر نقطه از تهران، به راحتی و باسرعت زیاد توسط فروشگاه‌های آنلاین فروش لوازم اسباب کشی معتبر انجام می‌گیرد.

تنها کافیست با یک سری نکاتی آشنا باشید که معمولا فروشنده‌های مغازه‌ها ممکن است وقت و حوصله توضیح آنها را نداشته باشند و در این مطلب به آنها اشاره شده است.

کاهش هزینه های لوازم بسته بندی در اسباب کشی

کاهش هزینه های لوازم بسته بندی در اسباب کشی

چه کارتنی مناسب اسباب کشی است؟

کارتن‌های مخصوص اسباب کشی در ایران شاید هنوز برای خیلی از افراد شناخته شده نیستند. در گذشته دور تنها انتخابی که برای حمل وسایل در زمان جابجایی وجود داشت کارتن‌های چندبار استفاده شده بود به همین دلیل افراد بسیار زیادی از وجود جعبه‌های مقاوم مخصوص اثاث کشی بیخبر هستند.

منظور از کارتن اسباب کشی کارتن‌هایی است که توان تحمل وزن خیلی بالا را دارند و در برابر ضربه و فشار خیلی مقاوم هستند. این کارتن‌ها به صورت آکبند به فروش میروند و برعکس کارتن‌های چندبار استفاده شده که معمولا تنوع سایز ندارند، در ابعاد مختلف ارائه می‌شوند.

 

قیمت کارتن اسباب کشی در ستارخان

قیمت کارتن اسباب کشی ستارخان مانند سایر نقاط تهران، با توجه به مقدار وزنی که می‌تواند تحمل کند و آکبند بودن جعبه تعیین می‌شود.

کارتن‌های پنج لایه ساخت ایران که به صورت آکبند در بازار ارائه می‌شوند، دارای کیفیت و مواد تشکیل دهنده‌ی مختلفی هستند و بهتر است از یک شرکت معتبر تهیه شود.

خرید کارتن اسباب کشی در ستارخان

برای خرید کارتن اسباب کشی در ستارخان دو راه وجود دارد، زمان زیادی صرف پیدا کردن مراکز فروش حضوری شود و راه دیگر اینکه از مراکزی که فروش آنلاین وسایل اسباب کشی دارند، تهیه شود.

مراکز فروش آنلاین معتبر به شدت بر رضایت مشتری‌ها حساس هستند و تمام سعی خودشان را دارند تا بهترین کیفیت کارتن مقاوم و محکم را تامین کنند؛ زیرا با رضایت مشتریان بازدید و اعتبار بیشتری در گوگل، کسب خواهند کرد.

خرید کارتن بزرگ برای وسایل سنگین

شاید این تمایل وجود داشته باشد که برای سهولت اولیه، وسایل خانه را در کارتن‌های بزرگتری بسته بندی کنیم تا زمان کم‌تری صرف بسته بندی شود.

اما نکته مهمی که بعضی افراد از آن غافل می‌شوند این است که کارتن اسباب کشی باید قابلیت حمل راحت، برای همه اعضای بالغ خانه را داشته باشد.

درست است که کارتن‌های استاندارد مخصوص اسباب کشی توانایی تحمل وزن خیلی بالایی را دارند، اما اگر داخل کارتن بزرگ، تعداد زیادی از وسایل با وزن زیاد قرار داده شود حمل آن می‌تواند آسیب زا باشد و حتی باعث ایجاد مشکل شود.

نهایت ابعادی که برای بسته بندی وسایل سنگین توصیه می‌شود:

تامین بسته بندی ضد آب

در بسته بندی صنعتی، کارتن‌ها و بسته بندی‌هایی مخصوص کالاهای حساس به آب وجود دارد که از نفوذ آب به بسته‌بندی جلوگیری می‌کند. اما در مراکز فروش کارتن اسباب کشی در ستارخان، معمولا خرید کارتنی که صد در صد ضد آب باشد، به صورت مستقیم امکان پذیر نیست. برای حفاظت از وسایلی ازخانه یا شرکت که به آب حساس هستند، مانند وسایل برقی یا کتاب، باید تدابیری اندیشیده شود.

کافی است چند مرحله ساده انجام شود:

برای بسته بندی از نایلون حبابدار استفاده کنید تا محتویات کارتن از نفوذ آب حفظ شوند و در عین حال بسته بندی ضدضربه شود.

درب کارتن باید به خوبی با چسب پهن بسته شود و روی کارتن باید درج شود که حساس به آب است و در نهایت باید با سلفون اسباب کشی کاملا سلفون‌کشی شود.

کاغذهای-مورد-استفاده-در-ساخت-کارتنباکیفیت‌ترین کارتن اسباب کشی

بهترین نوع کارتن اسباب کشی کارتن پنج لایه تولید شرکت‌های معتبر که از مواد اولیه تازه و مرغوب تولید می‌شوند و با استاندارهای جهانی مطابق هستند.

کارتن‌های پنج لایه توان تحمل وزن بیشتری دارند و همچنین در برابر ضربه و رطوبت مقاومت بالاتری از کارتن سه لایه دارند.

مزایای خرید آنلاین کارتن اسباب کشی

شما می‌توانید کارتن اسباب کشی ستارخان بدون صرف زمان زیاد و مراجعه حضوری، از مراکز آنلاین تهیه کنید.

بعضی از فروشگاه‌های آنلاین با بی‌تعهدی و تاخیر در تحویل کالاها باعث شده‌اند بعضی مواقع اعتماد کردن به سایت‌های فروش آنلاین برای ما کمی سخت شود. اما در شرکت‌های معتبری مانند الوکارتن چنین نگرانی‌ای وجود ندارد چون شما می‌توانید پس از تحویل کالا هزینه را پرداخت کنید این یعنی بابت سریع بودن تحویل در تایم اداری، کیفیت و مرغوبیت کارتن‌ها، هیچ ریسکی وجود ندارد.

کلام آخر

قیمت کارتن اسباب کشی در ستارخان، بر مبنای ضخامت و کیفیت و مقاومت بدنه کارتن تعیین می‌شود. اگر برای اسباب کشی کارتن بزرگ انتخاب شود حمل و جابجایی آن خیلی دشوار خواهد شد پس سعی شود تا حد امکان برای کالاهای سنگین، کارتن پنج لایه با ابعاد مناسب تهیه شود. در این مطلب در مورد ابعاد و کیفیت مناسب صحبت شد. برای اطمینان از کیفیت کارتن می‌توانید به شرکت‌های فروش آنلاین معتبر مانند الوکارتن مراجعه کنید.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *