دستگاه چسب کش در مهر و موم سازی بسته بندی

دستگاه چسب زن

دستگاه چسب زن


اهمیت استفاده از دستگاه چسب کش در مهر و موم سازی بسته بندی

ضرب المثلی مشهور وجود دارد که می گوید: “بسته بندی برای اولین بار محصول را می فروشد اما آنچه در داخل است، بار دوم محصول را می فروشد “.خوب این به چه معنا است؟ این جمله به وضوح اهمیت لوازم بسته بندی را نشان می دهد. مشاغل برای محافظت از کالاها به کارتن بسته بندی محصول و مهر و موم کردن کارتن با نوار چسب اهمیت فراوان می دهند. آنها همچنین برای سرعت در مهر و موم بسته بندی ها از دستگاه چسب کش استفاده می کنند. ضمنا دستگاه چسب کش بدون دسته از ارزان ترین ابزار های دستگاه چسب نواری است.

تنوع در لوازم بسته بندی

لوازم بسته بندی زیادی وجود دارند، اما همه آنها برای شما به صرفه و کارآمد نیستند. لوازمی مثل آنچه برایتان شمارش می کنیم، می توانند در اسباب کشی استفاده شوند:

  • مقوا
  • کارتن خالی
  • جعبه های پلاستیکی
  • فویل پلاستیکی
  • کیسه های پلاستیکی
  • چسب های بسته بندی کارتن
  • گونی و طناب
  • چفت و بست
  • کاغذ بسته بندی
  • مواد پر کننده
  • نایلون حباب دار

لوازم بسته بندی

کیفیت رول های نوار چسب برای بسته بندی

اگر شما بخواهید نوار چسب و دستگاه چسب کش بخرید، باید قبل از خریدتان اطلاعاتی در مورد ویژگی و کیفیت آنها داشته باشید. کیفیت نوار چسب ایده آل به سه عامل بستگی دارد:

چسبندگی نوار چسب: این به معنای این است که نوار چقدر به کارتن اسباب کشی و دیگر لوازم شما برای ایمنی چسبیده است؟ آیا به راحتی می توان آن را روی سطح چسبانده شده جا به جا کرد؟ آیا سریع از سطح جد می شود؟ درجه حرارت و رطوبت انبار تا چه حدی روی آن اثر می گذارد؟

قدرت نوار چسب: ضخامت نوار چسب بر حسب میلی متر یا به اصطلاح عامیانه میلی ضخامت نوار و ترکیب آن با چسبندگی نوار و مواد به کار برده در آن مشخص خواهد کرد که چه مقدار نوار چسب پهن ما قدرت دارد که بتواند ایمنی کارتن بسته بندی را حفظ کند.
سهولت استفاده: ترکیب آن با چسبندگی نوار و مواد به کار برده در آن مشخص خواهد کرد یا وقت بسته بندی خود را برای جدا کردن چسب هدر دهید. برای جلوگیری از این مشکل می توان از دستگاه چسب کش استفاده کرد.

اریچ برونشوویگ، متخصص ارشد توسعه محصول برای مارک های 3M-Scotch ، توضیح می دهد که اولین قدم برای انتخاب یک نوع نوار چسب شیشه ای که برای وضعیت شما مناسب است، این که تعیین کنید که آیا کارتن ها را برای جا به جایی و حمل و نقل کوتاه مدت یا برای ذخیره سازی طولانی مدت تهیه می کنید اما برای افراد تازه وارد، آسان است که نوار چسب برای جا به جایی و حمل و نقل سبکتر را با نوار چسب برای ذخیره سازی سنگین تر اشتباه بگیرند، زیرا تفاوت بین آنها دیده نمی شود.

دستگاه چسب کش در چه جاهایی قابل استفاده است؟

دستگاه چسب کش مناسب برای مهر و موم کردن کارتن بسته بندی در حمل و نقل سنگین، حمل و نقل صنعتی، اسباب کشی منزل، استفاده تجاری یا استفاده در مشاغل سبک در دفتر یا خانه استفاده می شود.

دستگاه چسب کش برای استفاده راحت از نوار چسب و بسته بندی آسان و ایمن است. این دستگاه برای بسته بندی به شیوه ای طراحی و تولید شده است که به شما کمک می کند تا به راحتی کارتن بسته بندی را مهر و موم کنید. چه در خانه، محل کار خود یا انبار صنعتی از آن استفاده کنید.

برای اشنایی بیشتر با چسب پهن و ویژگی آن ها مقاله نوار چسب پهن و ویژگی انواع نوار چسب را مظالعه کنید!

انواع دستگاه چسب کش

این دستگاه کوچک و سبک یک متخصص برای به کار بردن نوار چسب است. دستگاه چسب کش دارای دو نمونه زیر است:

  • دستگاه چسب کش دسته دار
  • دستگاه چسب کش بدون دسته

هر طراحی از دستگاه چسب کش با هدف منحصر به فرد آب بندی و مهر و موم کردن بسته بندی ها می باشد. هر دو طراحی دارای تجهیزات برش عالی نوار چسب می باشند.

برای سرعت بخشیدن به بسته بندی، یک دستگاه چسب کش و نوار چسب پهن شیشه ای اضافی برای همراه خود داشته باشید، زیرا اشتراک گذاری نوار چسب بین افراد می تواند بسیار زمان بر باشد.
چسب ها  در واقع آخرین ابزار بسته بندی کاربردی برای یک کارتن بسته بندی و آماده برای حرکت در اسباب کشی است.

اهمیت استفاده از دستگاه نوار چسب

مهر و موم کردن کارتن ها با چسب مهم است، اما روش برش نوار چسب به همان اندازه اهمیت دارد. اگر گرفتار بسته بندی لوازم خانه هستید و دائم باید برای بستن و ایمنی کارتن ها از چسب استفاده کنید، جدا کردن نوار چسب و برش آن کار مشکل و وقت گیری است. شما می توانید کار جدا سازی نوار و برش آن را به دستگاه چسب کش بسپارید و بیشتر وقت خود را با رول نوار چسب درگیر نباشید.

طراحی دستگاه چسب کش به گونه ای است که، استفاده راحت برای جلوگیری از خستگی دست و بازو را ممکن می کند. این دستگاه با وزن سبکی که دارد، در دست سنگینی ایجاد نمی کند و با استفاده طولانی دست خسته نمی شود. تیغه فولادی آن که خیلی تیز می باشد، برای برش آسان نوار چسب است و در کمترین زمان تنها با تماس نوار چسب روی تیغه انجام می شود.

 

روش استفاده از دستگاه نوار چسب

دستگاه نوار چسب یا چسب کش ابزاری با ابعاد کوچک یا متوسط ​​است، که به شما کمک می کند به سادگی از نوار برای بسته بندی و آب بندی استفاده کنید. دستگاه دارای یک دسته راحت و یک غلتک صاف است. شما باید نوار را روی غلتک قرار می دهید و سر نوار را جدا کرده و به تیغه اتصال دهید. غلتک می زند تا نوار را به درستی آزاد کند تا یک بسته بندی کامل و دقیق داشته باشید. شما سر نوار چسب را در ابتدای جایی که احتیاج به چسب دارد، بگذارید و دستگاه چسب کش را بکشید. غلتک می پیچد و نوار جدا شده و روی سطح می چسبد. در نهایت چسب را با تیغه دستگاه ببرید.

 

نتیجه گیری

به اندازه ای که بسته بندی مهم است، مهر و موم کردن آن نیز اهمیت دارد. بستن کارتن ها با نوار چسب باعث حفظ ایمنی بسته ها می شود. استفاده از دستگاه چسب کش کار شما را راحت و سریع می کند. این دستگاه را می توانید از سایت الو کارتن خریداری کنید.

خرید لوازم بسته بندی برای اسباب کشی، از اینجا !

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *