نوار چسب پهن و ویژگی انواع نوار چسب

لوازم بسته بندی الوکارتن (چسب پهن)2

لوازم بسته بندی الوکارتن (چسب پهن)2


ویژگی های نوار چسب پهن و انواع نوار چسب های دیگر

انتخاب کارتن بسته بندی محکم و ابزار بسته بندی مطمئن و با کیفیت برای هر جا به جایی مهم هستند. برای مثال انتخاب نوع اشتباه نوار چسب پهن برای نیازهای مختلف در حمل و نقل، ذخیره سازی و بسته بندی می تواند منجر به ناامیدی و نارضایتی، خرابی شدید، زمان و هزینه از دست رفته شود و بسته بندی و ذخیره سازی به خطر بیافتد و حتی آسیب جسمی به کارتن ها و لوازم داخل آن وارد شود. ممکن است یک کارتن اسباب کشی یا سطل پلاستیکی به طور ناگهانی در بدترین لحظه باز شود.

فکر می کنید همه نوار چسب ها با یک کیفیت ایجاد شده اند؟ دوباره فکر کنید بهترین نوع نوار چسب مورد استفاده برای بسته بندی کارتن اسباب کشی برای “جابجایی” یا “ذخیره سازی” برچسب گذاری می شود و دارای چسب اکریلیک می باشد. در اینجا به همین دلیل ویژگی های نوار چسب ها را بررسی می کنیم.

تفاوت بین نوار چسب پهن برای حمل و ذخیره سازی چیست؟

در نوار حمل و نقل از نوار چسب پهن استفاده می شود، که به منظور ایمن نگه داشتن بسته ها از چندین لمس و انتقال خشن که با حمل و نقل و جابجایی آنها ایجاد می شود، استفاده می شود. در حالی که در نوار ذخیره سازی از چسب اکریلیک استفاده می شود که برای ماندگاری طراحی شده است. 10 سال در گرما، سرما و رطوبت بدون ترک خوردگی ذخیره سازی می شوند.

ممکن است شما این تفاوت را نبینید، اما اغلب اوقات می توانید آن را از افراد مختلف بشنوید، زیرا نوار چسب پهن مخصوص حمل و نقل تمایل به ترکیدن با صدای بلند دارد، در حالی که نوار ذخیره سازی اکریلیک به سمت آزاد رول تمایل دارد.

اریچ برونشوویگ توضیح می دهد:” مواد شیمیایی کاربردی بیشتر در نوار چسب های مخصوص جا به جایی از استحکام بالایی برخوردار هستند و یک تا دو سال دوام می آورند.”

نوار چسب پهن با قیمت متوسط، برای یک رول 38 دور نوار متحرک 1.88 اینچ دارد، در حالی که نوارهای باریک تر برای یک رول 55 دور دارند و ارزانتر هستند.

 

چسب کارتن

چسب کارتن

انواع دیگر نوار چسب ها و نحوه استفاده از آنها

رشته یا نوار چسب پهن شیشه ای

رشته های فایبرگلاس در نوار شیشه ای، پشتیبانی بیشتری برای جعبه ها و کارتن های بسته بندی ایجاد می کنند که در هنگام حمل و نقل به طور جدی در معرض فشار قرار می گیرند یا در معرض گرما و سرما در انبار قرار می گیرند. نوار چسب پهن در انواع مختلفی قرار می گیرد که وزن بسته ها را حفظ می کند. از 100 پوند برای مصارف عمومی و 380 پوند برای شرایط سنگین تر که باید نگه داشته شود. همچنین در یک الگوی دو جهته که در نوار چسب شیشه ای فایبرگلاس در رشته های متقاطع وجود دارد، در دسترس است.اندازه یک رول 60 دوره نوار پهن 10-15 جعبه یا کارتن را ایمن می کند. مارک های مهم اردک، اسکاتلند، یونیورسال هستند.

نوار کاغذ صمغ

بر خلاف کاغذ یا نوار حساس به فشار، نوار کاغذ صمغ با آب فعال شده، که معمولاً با اسفنج مرطوب می کنید و چسبی قوی و دائمی ایجاد می کنید که مقوا قابل جدا شدن نیست. در حقیقت، نوارهای كاغذی صمغی آنقدر قوی است كه جعبه را تقویت می كند و آن را به یك انتخاب ایده آل برای ظروف سنگین و نگهداری طولانی مدت تبدیل می كند. چون یک لایه کفایت می کند، از نوار کمتری استفاده می کنید. این نوار چسب پهن یک انتخاب عالی برای کارتن هایی که در افراط یا گرما، سرما و یا رطوبت ذخیره می شوند. همچنین برای تقویت استحکام اضافی با تقویت کننده رشته‌های درهم در دسترس است. یک رول 125 دور از نوار کاغذی صمغ 2.75 تا 3 اینچ برای 60-80 جعبه می شود.

نوار مجرایی

بر خلاف نوار چسب پهن، نوار مجرای انتخاب خوبی برای بسته بندی جعبه های متحرک نیست. ترکیبی مبتکرانه از نوار مجرای چسب پلاستیکی با یک پشتیبان ضد آب بادوام است که می توانید با دستهای لخت خود آن را پاره کنید. این شهرت را به عنوان نوار همه کاره برای تمام فصول به دست آورده است. به گفته این، نوار مجرایی برای اهداف بسته بندی و جابجایی کوتاه است، زیرا به خصوص به مقوا نمی چسبد. چسب چسبنده آن می تواند برای گرما کثیف باشد و اگر آن را بردارید، باقی مانده چسب را روی سطح باقی می گذارد.
اندازه: یک رول استاندارد 45 دور از نوار مجرای 1.88 اینچ، 6-8 جعبه را مهر و موم می کند.

نوار بسته بندی کاغذ قهوه ای

نوار بسته بندی کاغذ قهوه ای که خود چسبنده آن است. متأسفانه بدی آن این است که، نوار کاغذی مانعی برای ایجاد صدمات ناخوشایند که معمولاً با یک حرکت همراه است، ایجاد نمی کند و مثل نوار چسب پهن ضد آب نیست. نوار بسته بندی کاغذی برای جعبه های سبک( زیر 30 پوند) و جا به جایی کوتاه استفاده می شود. برای ذخیره سازی طولانی مدت بهینه نیست. یک رول استاندارد 2 اینچی و 55 دوره 6-10 جعبه را مهر و موم می کند.

نوار ماسک

درک محبوبیت این نوار کار دشواری نیست. نوار ماسک مانند کاغذ، قلم و جوهر را می طلبد و برای برچسب گذاری محتوای بسته مفید است. در نقاشی کردن خطوط مستقیم هنگام نقاشی بی نظیر است. اما به دلیل ترکیب و قابلیت لایه برداری، نوار ماسک نمی تواند برای مهر و موم قابلیت بسیاری داشته باشد. از آن استفاده کنید تا محتوای جعبه را برچسب گذاری کنید، به جای اینکه کارتن ها را ایمن کنید. نوار ماسک برای بسته بندی یک جعبه مقوایی ضعیف است و مثل نوار چسب پهن نیست.

نوار برچسب

اگر این اولین اسباب کشی شماست و می خواهید بدانید محتویات هر کارتن مربوط به کدام اتاق است، از نوار چسب پهن یا باریک برچسب استفاده کنید. در غیر این صورت، شما مجبور هستید هنگام چینش وسایل دو بار(یا بیشتر)آن را در اتاق ها جابجا کنید. نوار برچسب زده شده با وارد کردن برچسب های اتاق بر روی کارتن بسته بندی حدس و احتمال را حذف می کند تا بتوانید کارتن های خود را در وهله اول سر جایشان قرار دهید. به این ترتیب مقصد هر کارتن را می دانید.

نتیجه گیری

نوار چسب ها انواع مختلفی دارند، اما برای بسته بندی و مهر و موم کردن کارتن ها در اسباب کشی نوار چسب پهن شیشه ای بسیار مناسب و بادوام است. این محصول، با کیفیت و قدرت چسبندگی بالا در الو کارتن به فروش می رسد.

برای خرید انواع لوازم بسته بندی اینجا کلیک کنید!

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *