راه های برنامه ریزی در اسباب کشی و تهیه لوازم بسته بندی

لوازم بسته بندی در الوکارتن

لوازم بسته بندی در الوکارتن


راه های برنامه ریزی در اسباب کشی و تهیه لوازم بسته بندی

بسته بندی بخشی اجتناب ناپذیر از اسباب کشی است. نگران نباشید، لازم نیست بخشی گران قیمت باشد. علاوه بر این، کاهش هزینه های بسته بندی به این معنا نیست که باید یکپارچگی و امنیت وسایل منزل خود را به خطر اندازید. در عوض، کاهش مقدار پولی که برای بسته بندی خرج می کنید باعث خسارات زیادی می شود.
با جدی گرفتن هزینه های لوازم بسته بندی با کیفیت، می توانید صرفه جویی در هزینه های ارزشمند را کشف کرده و خسارت احتمالی را کاهش دهید. برای این خرید ایمن شرکت الو کارتن شما را راهنمایی و در خرید کارتن خالی کمک می کند.

تدوین یک برنامه اسباب کشی

آپارتمان ها بیشتر به عنوان مسکن کوتاه مدت مورد استفاده قرار می گیرند. بعد از گذشت یک یا دو سال، مردم به دلایل مختلفی اسباب کشی می کنند: کرایه پایین تر، جابجایی برای شغل جدید، تمایل به فضای بزرگتر یا مجللتر و غیره. بی تردید اسباب کشی یک مصیبت عصبی است. خوشبختانه، تا زمانی که شما برنامه ریزی کنید و مسئولیت های خود را بر عهده بگیرید، اسباب کشی می تواند به عنوان یک کار ساده زندگی قرار بگیرد. برنامه ریزی مختصر قبل از اسباب کشی برای کارها و تهیه لوازم بسته بندی، از استرس زیادی جلوگیری می کند. در اینجا نحوه شروع کار آمده است :

تاریخ اسباب کشی را مشخص کنید

ما قبل از اینکه حتی به فکر اسباب کشی از منزل کنونی خود باشید، مهم است که تاریخ حرکت خود را به آپارتمان جدیدتان مشخص کنید. اسباب کشی ناگهانی فشار عصبی زیادی به انسان وارد می کند، اما اگر در زندگی برنامه ریزی داشته باشید و مشخص کنید که چه زمانی باید اسباب کشی کنید، می توانید با خیال راحت کارهایتان را دسته بندی کرده و آنها را انجام دهید.

با شرکت حمل و نقل تماس بگیرید

 

با کامیون هایی که دوست دارید وسایل منزلتان را جا به جا کنید، تماس بگیرید و از آنها بپرسید که آیا در آن تاریخ وقتشان آزاد است و قادر به جا به جایی وسایل و لوازم شما هستند؟ نوع لوازم بسته بندی و تعداد کارتن خالی لازم را تعیین کنید و  را تهیه و خریداری کنید.

تماس شرکت حمل و نقل

مقدار زمان بسته بندی را با نیروی کمکی کاهش دهید

آیا بسته بندی لوازم به تنهایی به میزان قابل توجهی کیفیت بسته بندی شما را به خطر می اندازد؟ خبر خوب این است که یک روش مؤثر دیگر برای شما وجود دارد: افزایش بهره وری با کاهش زمان بسته بندی امکان پذیر است. دوستانی که می توانند به شما کمک کنند را از زمان و برنامه اسباب کشی مطلع سازید. حتی شما می توانید یک کارگر را برای سریع تر شدن روند آن استخدام کنید. نیروی کار شما می تواند در زمان بسته بندی کارهای ارزشمندی را انجام دهد:

دسته بندی وسایل منزل
سفارش کارتن اسباب کشی مناسب برای ایمن سازی لوازم

 گذاشتن وسایل در کارتن های سایز مناسب
استفاده از تقسیم کننده یا مواد پر کننده
به کار بردن چسب پهن برای بسته بندی کارتن ها
و…

بسته بندی سریع تر با دسته بندی کردن وسایل منزل

شما می خواهید لوازم منزل را به چند گروه بسته بندی بسیار بهینه تبدیل کنید. این کار شما به جای یک فرآیند پراکنده و غیرمتمرکز، هزینه های نیروی کار را هنگام اسباب کشی به حداقل رسانده و کارهای غیر ضروری کاهش می دهد. این نظم با سرعت بخشیدن به فرآیند بسته بندی در جا به جایی، از صرف وقت بیشتر جلوگیری خواهد کرد.

دسته بندی

از دست لوازم بسته بندی قدیمی رها شوید

برای حرکت در مسافت های طولانی، به فکر ایمنی بیشتر باشید تا اطمینان حاصل شود که مبلمان و کالاهای خانگی شما با خیال راحت جابجا شده و آسیب نمی بینند. کارتن های قدیمی را از منزلتان جمع آوری کنید و آنها را دور بیندازید، زیرا امنیت وسایل شما را تأمین نمی کنند. تمام پولی را که برای اجاره، کامیون جا به جایی، لوازم بسته بندی، مواد غذایی و نوشیدنی لازم دارید را برای خود در نظر بگیرید تا در طول و بعد از اسباب کشی با دوستان خود لذت ببرید.

اگر برای امنیت لوازم اسباب کشی خود از هر چیزی که به دستتان می رسد استفاده کنید، زباله های موجود در بسته بندی وسایل شما به مشکلی بزرگ تبدیل می شود. شركت Fast تخمین می زند كه هر سال حدود 165 میلیون بسته ارسال می شود. جهان در حال حاضر با مسائل زباله و بازیافت خود دست و پنجه نرم می کند. پس لوازم  قدیمی را در اسباب کشی به کار نبرید.

لوازم بسته بندی را از شرکت مطمئن خریداری کنید

بعضی فروشنده های لوازم بسته بندی با آنکه هزینه زیادی دریافت می کنند، محصولی با کیفیت به مشتری تحویل نمی دهند. کیفیت لوازم بسته بندی در اسباب کشی سلامت کالای شما را تضمین می کند. شرکت الو کارتن با فروش لوازم با کیفیت مثل سلفون ضخیم و بادوام، گونی با کیفیت و عالی، کاغذ بسته بندی نو، کاور با جنس عالی و در سایزهای مختلف، نایلون حبابدار سه لایه و… ایمنی و کیفیت بسته بندی لوازم شما را تضمین می کند.

در چینش دوباره وسایل دقت کنید

هنگام چینش وسایل در منزل نو باید هر وسیله را که مربوط به هر اتاق است، در همانجا قرار دهید. این کار باعث صرف وقت کمتری در چینش و عدم نیاز به جا به جایی بین اتاق ها می شود. برای اینکه بدانید چه بسته ای مربوط به کجاست، بر روی لوازم بسته بندی محتوی آن را بنویسید.

نتیجه گیری

همه کارها احتیاج به برنامه ریزی دارند. در یک اسباب کشی نیز برنامه ریزی در انجام کارها، ایجاد هماهنگی و تهیه لوازم بسته بندی، کارها را سریعتر به پیش می برد. در ابتدا باید تاریخ اسباب کشی را مشخص کنید. با شرکت حمل و نقل تماس بگیرید و زمان اسباب کشی را هماهنگ کنید. از دوستان و خانواده برای بسته بندی وسایل منزل کمک بگیرید. وسایل بسته بندی بادوام را از شرکت مطمئن تهیه کنید. قبل از بسته بندی لوازم منزل را دسته بندی کنید. وسایل بسته بندی کهنه را دور بیندازید. در چینش دوباره وسایل منزل هر بسته را در اتاق مربوط به آن قرار دهید.

اگر قصد خرید کارتن اسباب کشی دارید کلیک کنید!

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *