بسته بندی کارتن اسباب کشی

برای حفاظت از کالاها و وسایل خانه یا شرکت هیچ چاره‌ای جز بسته بندی اصولی در زمان اسباب کشی وجود ندارد. هر صرفه‌جویی‌ای در زمینه تامین ملزومات بسته بندی ممکن است برای ما خیلی گران تمام شود. برای خرید بهترین کارتن اسباب کشی در سید خندان می‌توان از فروشگاه‌های آنلاین معتبر استفاده کرد.

 کارتن اسباب کشی چیست

کارتن‌های متفاوتی در کارتن فروشی های مختلف وجود دارند. این جعبه‌های مقوایی محکم، دارای مقاومت‌ بدنه متفاوت هستند، بعضی از آنها برای استفاده روزمره جهت پست کالاها استفاده می‌شوند و نیازی نیست که خیلی هم مقاوم باشند، نهایتا باید بتوانند یک محموله سبک پستی را از یک نقطه شهر به نقطه دیگر برسانند؛ اما وقتی قصد داریم که از یک کارتن جهت اسباب کشی استفاده کنیم، باید با آگاهی و دقت بیشتری اقدام به خرید کارتن داشته باشیم.

 

مراکز فروش کارتن اسباب کشی در سید خندان

به لطف فروش آنلاین نیازی نیست که برای خرید ملزومات اسباب کشی، به صورت حضوری به مراکز فروش کارتن اسباب کشی سیدخندان مراجعه شود. کافیست به سادگی سفارش خود را در سایت یکی از مراکز معتبر آنلاین فروش ملزومات اسباب کشی، ثبت کنید.

امروزه بعضی از مراکز فروش اینترنتی کالاهای مختلف، با تاخیر در تحویل سفارشات، مشکلاتی را ایجاد کرده‌اند اما فروشگاه‌ اینترنتی الوکارتن که به صورت تخصصی روی ملزومات اسباب کشی متمرکز است، در تایم اداری در کمتر از دو ساعت سفارشات را به درب منزل یا مغازه یا شرکت شما خواهد رساند.

 

انواع کارتن اسباب کشی در سید خندان

در سراسر تهران رایج‌ترین نوع کارتن بسته بندی کارتن‌‌های سه لایه و پنج لایه هستند. برای مثال کارتن‌هایی که برای حمل پستی کالاهای سبک استفاده میشوند معمولا از نوع سه لایه هستند.

برای حمل وسایل سنگین باید تا حد امکان از کارتن پنج لایه استفاده شود.

در منطقه سید خندان یا هر نقطه از تهران، می‌توان با استفاده از سفارش آنلاین، به انواع کارتن مقاوم‌ در سریع‌ترین زمان ممکن دسترسی پیدا کرد.

 

خرید سریع کارتن اسباب کشی

همانطور که گفته شد، برای تجربه سریع‌ترین خرید کارتن، می‌توانید به فروشگاه‌های آنلاین فروش جعبه خالی سید خندان مراجعه داشته باشید. با یک بررسی ساده می‌توانید پی ببرید که آیا شرکت فروشنده کارتن، دارای پشتیبانی خوبی است یا خیر.

شرکت‌هایی مانند الوکارتن در تایم اداری سفارشات را در کمتر از دو ساعت تحویل می‌دهند.

 

قیمت کارتن اسباب کشی سید خندان

قیمت کارتن اسباب کشی سید خندان مانند تمام سطح شهر تهران، براساس کیفیت مواد اولیه، ابعاد و استحکام بدنه و وزنی که کارتن می‌تواند تحمل کند تعریف می‌شود. به عبارت دیگر فرقی نمی‌کند در کدام نقطه از تهران باشید مبنای محاسبه قیمت ویژگی‌های کیفی کارتن اسباب کشی است.

 

بهترین کارتن برای وسایل حساس به آب

با جستجو در مراکز فروش کارتن اسباب کشی در سید خندان معمولا نمی‌توان کارتن صد در صد ضد آب یافت، بلکه برای حفاظت وسایل در برابر آب نیاز است خودمان اقدام به ضدآب نمودن بسته بندی کنیم. برای اینکار به نایلون حبابدار و سلفون مخصوص اسباب کشی و چسب پهن مرغوب نیاز است.

کارتن‌های بسته بندی مرغوب دارای بیشترین میزان استقامت در برابر رطوبت و آب هستند اما این به معنای نفوذناپذیری کامل آنها نیست.

اگر کالایی از مغازه یا شرکت شما به شدت حساس به آب است یا در خانه کتاب‌هایی دارید که تمایل دارید به بهترین شکل ممکن از آب و رطوبت مصون بمانند، باید نکات زیر رعایت گردد:

داخل کارتن باید نایلون حبابدار ترجیحا بدون برش، قرار داده شود به گونه‌ای که تمام سطح داخلی جعبه را بپوشاند.

بعد از قرار دادن وسایل حساس به آب داخل جعبه و بستن در با چسب پهن هم باید سطح خارجی کارتن کاملا با سلفون مخصوص اسباب کشی پوشانده شود.

books packaging

بهترین کارتن اسباب کشی ضد ضربه

با انجام چند مرحله ساده می‌توان توان تحمل ضربه را افزایش داد و مقاومت بیشتری ایجاد کرد. برای ضد ضربه کردن کارتن‌های بسته بندی:

باید وسیله‌ای که بسته بندی می‌شود به صورت کامل با نایلون حبابدار پوشانده شود.

یکی از راهکارهای بسته بندی اصولی فیکس کردن کالا داخل جعبه است.

نکته مهمی که در بسته بندی کالاهای گران‌قیمت حساس به ضربه وجود دارد این است که هیچ فضای خالی‌ای درون جعبه نباید وجود داشته باشد، اگر کالا یا وسیله‌ای که داخل جعبه قرار می‌گیرد دارای قیمت خیلی بالایی است، شاید بهتر باشد از ضربه گیر بالشتک هوا مخصوص اسباب کشی، استفاده شود.

سایر ملزومات جهت اسباب کشی

در زمان تهیه کارتن اسباب کشی در سید خندان بهتر است سایر ملزومات ضروری مورد نیاز برای یک اثاث‌کشی امن یکجا تامین شوند.

برای اسباب کشی وسایل خانه نیاز به موارد زیر می‌باشد:

  • کارتن مرغوب مقاوم و مستحکم
  • چسب پهن مرغوب
  • نایلون حبابدار ضربه گیر
  • فوم بسته بندی ضربه گیر ترجیحا ضخیم، برای ظروف
  • سلفون بسته بندی که به آن سلفون استرچ صنعتی ضخیم هم گفته می‌شود.
  • طناب بسته‌بندی (نخ نایلونی)
  • ماژیک جهت یادداشت محتویات داخل هر کارتن

بهترین مرکز فروش کارتن اسباب کشی

نیازی نیست که حتما مرکز فروش کارتن اسباب کشی در سیدخندان مستقر باشد، با امکان فروش اینترنتی این امکان فراهم شده است که بهترین کیفیت از هر کالا را از هر فاصله‌ای، در زمان کوتاه، تامین کنیم.

بهترین مرکز فروش کارتن اسباب کشی:

  • کیفیت بالای کارتن‌های خود را تضمین کند.
  • به وقت ارزشمند سفارش دهندگان احترام بگذارد و سفارش را در سریع‌ترین زمان ممکن تحویل دهد.
  • همزمان با خرید کارتن بتوان سایر ملزومات بسته بندی را هم از آن به صورت یکجا تهیه کرد.
  • کارتن‌های آکبند داشته باشد تا هم استحکام کافی داشته باشند هم بهداشتی باشند.
  • کارتن‌ها مقاوم در برابر رطوبت ارائه دهد. (مقاومت در برابر رطوبت به معنای ضدآب بودن صد در صدی نیست اما شرط لازم برای یک کارتن استاندارد است.)
  • باید متناسب با ابعاد و وزن وسایلی که باید حمل کند، تنوع داشته باشد.

 

سخن آخر

نیازی نیست که مرکز فروش کارتن اسباب کشی در سید خندان مستقر باشد، اما لازم است که مرکزی که کارتن از آن تهیه می‌شود یک سری ویژگی‌هایی مانند تحویل سریع و به موقع، خوش قولی و توانایی تامین کارتن‌های پنج لایه باکیفیت را داشته باشد که شرکت الو کارتن تمام این ویژگی‌ها را دارد.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *