جعبه چوبی الوکارتن-1

جعبه چوبی الوکارتن-1


تقسیم بندی انواع کارتن خالی

کارتن‌های مقوایی به دلیل قیمت خیلی مناسبی که نسبت به انواع دیگر بسته بندی دارند استفاده خیلی گسترده‌ای دارند. فروشگاه‌های کارتن خالی فروشی در تهران، انواع مختلفی از کارتن خالی را برای اهداف مختلفی تولید می‌کنند. کارتن‌ها براساس کارایی که دارند، تقسیم می‌شوند.

برای بسته بندی محصولات بسیاری از صنایع، بهترین و ارزانترین نوع بسته بندی‌ای که می‌تواند وجود داشته باشد بسته بندی مقوایی است.

همچنین جعبه‌های مقوایی در ارسال پست یا تحویل غذاهای رستورانی هم کاربرد دارد.

برای بسته بندی وسایل خانه برای اسباب کشی هم نوعی خاص از کارتن‌ها وجود دارد که مقاومت و تحمل بیشتری دارند.

 کارتن خالی با مصارف صنعتی

انواع کارتن خالی فروشی در تهران، انواع بسیار زیادی از جعبه‌های بسته بندی را توزیع می‎کنند. کارتن‌های مرغوب در بسته بندی انواع محصولات نقش اساسی دارند از بسته‌بندی محصولات غذایی گرفته تا محصولات صنعتی همه نیاز به بسته بندی مقوایی باکیفیت دارند.

برای بسته بندی صنعتی با استفاده از دستگاهی به نام دایکات، انواع کارتن‌های دایکاتی ایجاد می‌شود. چند نوع از متداول‌ترین کارتن‌های دایکاتی که در صنایع مختلف تولید می‌شوند و در اطرافمان به وفور وجود دارند:

کارتن تلسکوپی

کارتن‌هایی که درب آنها از بدنه مجزا است، در بازار به کارتن‌های تلسکوپی یا در جدا مشهور هستند.

این نوع جعبه، استفاده گسترده‌ای از صادرات گرفته تا بسته بندی موادغذایی و پوشاک و کادویی دارد، نمونه‌ی بارز این نوع بسته بندی که همه‌ی ما آنرا دیده‌ایم، کارتن خرما و کارتن کفش است.

معمولا این نوع بسته بندی به راحتی تاشده و با منگنه به هم متصل می‌‍‌شوند.

دستگاه چسب زن
دستگاه چسب زن

برای خنک نگه داشتن و تهویه موادی مانند میوه و سبزیجات نیاز است منافذ و سوراخ‌هایی در دیواره جعبه بسته بندی میوه، وجود داشته باشد.

این نوع جعبه معمولا از نوع دارای چاپ است و بدنه پایینی معمولا از نوع پنج لایه و مقاوم و محکم است.

جعبه دارو

جعبه بسته بندی دارویی، دارای دو نوع ته قفلی و دو درب می‌باشد. این نوع جعبه در بین انواع بسته بندی صنعتی نازک‌ترین ضخامت بدنه را دارد و از نوع چند لایه نیست.

کارتن بدون درب وسایل خیلی بزرگ

این نوع کارتن برای حمل یکباره وسایل خیلی سنگین و خیلی بزرگ، مانند یخچال و فریزر از این نوع می‌باشند.

 

 

انواع کارتن خالی فروشی در تهران

همانطور که گفته شد کارتن خالی فروشی ها انواع مختلفی از جعبه‌ها را تولید می‌کنند که بعضی از آنها مانند جعبه دارو ضخامت و مقامت بسیار کمی دارند و بعضی دیگر مانند کارتن موز یا کارتن مخصوص اسباب کشی ضخامت و تحمل وزن بسیار زیادی دارند. بر اساس نوع نیازی که بسته بندی یک کالای خاص دارد، نوع جعبه‌ی مورد نیاز آن هم مشخص می‌شود.

بعضی از کارتن فروشی ها فقط در زمینه تولید جعبه‌های مورد نیاز در صنایع فعالیت دارند و انواع مختلفی از کارتن‌های دارای چاپ و بدون چاپ اختصاصی یا آماده را به صورت عمده، تولید و عرضه می‌کنند.

بعضی دیگر از مراکز عرضه کارتون خالی هم بر تولید کارتن‌های اقتصادی پستی تمرکز بیشتری دارند و جعبه‌های پستی و انواع پاکت‌ها نامه ضد آب و ضد ضربه را ارائه می‌دهند.

اما یک سری از فروشگاه‌ها کارتن‌های آماده مخصوص اسباب کشی را تولید و به بازار عرضه می‌کنند.

 

کارتن خالی با تحمل وزن زیاد

همانطور که گفته شد همه انواع کارتن‌های خالی بدنه قوی نیاز ندارند، یکی از انواع مهم کارتن که کارتن خالی فروشی  تهران آنرا تولید یا عرضه می‌کنند، جعبه‌هایی با تحمل وزن زیاد است.

اگر یک جعبه پیتزا یا جعبه کفش، بدنه خیلی قوی‌ای نداشته باشد، برای یک بار استفاده اتفاق خیلی خاصی نمی‌افتد اما جعبه‌هایی وجود دارند که  اگر بدنه محکم و پنج لایه‌ی قوی نداشته باشد، خسارت ایجاد می‌شود.

فرقی نمی‎کند از این کارتن برای بسته بندی قطعات صنعتی یا میوه استفاده شود یا برای اسباب کشی؛ اگر کارتن حمل اثاث کیفیت خوبی نداشته باشد فاقد کارایی خواهد بود و موجب خسارت مالی خواهد شد.

بهترین کارتن خالی فروشی تهران

بسته به نوع بسته بندی مورد نیاز برای یک کالا می‌توان بهترین کارتن خالی فروشی را برای آن نوع کالا تعیین کرد، برای مثال اگر قصد بسته بندی یک کالا برای پست را دارید بهترین کارتن خالی فروشی برای شما فروشگاهی است که کیفیت قابل قبولی داشته باشد و تعداد عمده‌ای که جعبه‌ی پستی را ارائه می‌کند، برای شما مناسب باشد.

بهترین کارتن فروشی برای استفاده در صنایع، فروشگاهی است که بهترین نوع کارتن‌های صنعتی لیمینت و دارای چاپ را با بهترین قیمت و کیفیت ارائه دهد.

به طورکلی پیشنهاد می‌شود متناسب با هدفی که از بسته بندی وجود دارد، فروشگاهی را انتخاب کنید که به صورت تخصصی در آن حوزه متمرکز است، برای مثال برای خرید کارتن مناسب برای حمل اثاث در اسباب کشی، فروشگاهی مانند الوکارتن که به صورت اختصاصی بر این موضوع تمرکز دارد، مناسب‌تر هستند.

بهترین کارتن خالی فروشی برای اسباب کشی

 برای اسباب کشی نمی‌توان کارتن را فقط براساس قیمت انتخاب کرد، زیرا هر کارتنی تحمل وزن زیاد را ندارد. از طرفی نوع بسته بندی کارتن‌ها برای رساندن آنها به مقصد بسیار مهم است، بعضی از فروشندگان  با بسته بندی بد کارتن‌ها به بدنه‌ی آنها آسیب می‌زنند و جعبه‌ای که در نهایت به دست مصرف کننده‌ی نهایی میرسد از کیفیت اولیه برخوردار نیست.

برای اسباب کشی بهتر است از فروشگاه‌هایی که مانند الوکارتن سلامت و کیفیت کارتن‌های خود را تضمین می‌کنند، استفاده شود.

نتیجه گیری

کارتن‌ها برای بسته بندی کالاهای مختف و با اهداف مختلف طراحی می‌شوند. بعضی از جعبه‌ها مانند جعبه‌های دارویی از بدنه یک لایه و بی مقاومت و خیلی سبک تشکیل می‌شوند و بعضی دیگر مانند جعبه اسباب کشی باید پنج لایه باشند و مقاومت و تحمل وزن زیاد داشته باشند. بهترین کارتن خالی فروشی در تهران بر اساس نوع کاربردی که از بسته بندی مورد انتظار است تعیین می‌شود.

بهتر است برای تهیه جعبه خالی به فروشگاه‌هایی مراجعه شود که به صورت تخصصی در حوزه مربوط به نیاز شما، تمرکز دارند، برای مثال برای تهیه پاکت پستی به فروشگاه جعبه‌های پستی و برای اسباب کشی، به فروشگاهی که مانند شرکت الوکارتن به صورت تخصصی بر موضوع اسباب کشی تمرکز دارد، مراجعه شود.

فروشگاه کارتن اسباب کشیمشاهده نوشته ها

Avatar for فروشگاه کارتن اسباب کشی

فروشگاه اینترنتی اَلوکارتن فعالیت تخصصی در زمینه ی فروش کارتن اسباب و لوازم بسته بندی جهت کشی منزل و اداره دارد. از جمله محصولات این فروشگاه کارتن و چسب و نایلون ضربگیر و سلفون است برای خرید کارتن اسباب کشی فقط کافی است با اَلوکارتن تماس بگیرید و لوازم پَک و بسته بندی را تهیه کنید و شروع به بسته بندی کنید

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *