خرید کارتن اسباب کشی 1 scaled

خرید کارتن ضخیم برای حمل و جابجایی وسایل سنگین یک ضرورت است. برای تهیه کارتن مقاوم پنج لایه نیاز به تحمل سختی یا صرف زمان زیادی نیست، تنها کافیست ابعاد مورد نیاز مشخص باشد تا با سفارشی ساده بهترین نوع کارتن آکبند را از شرکت الوکارتن تحویل بگیرید.

کاربرد کارتن ضخیم

در اغلب موارد برای ارسال مرسولات پستی سبک، کارتن سه لایه کافیست اما برای حمل و بسته بندی کالایی که وزن زیادی دارد، خرید کارتن ضخیم تبدیل به یک ضرورت می‌شود. کالای سنگین باید توسط کارتنی از نوع پنج لایه، حمل شود، ضخامت کارتن پنج لایه از کارتن سه لایه بیشتر است.

از مواردی که نیاز است حتما کارتن ضخیم و مقاوم باشد، بسته بندی میوه و کارتن حمل اثاث در اسباب کشی است.

انواع کارتن ضخیم

کارتنی که قابلیت تحمل فشار و ضربه بالایی دارد، دارای بدنه ضخیم و چند لایه است. هر صنعتی نیاز به کارتن‌های ضخیم و چند لایه ندارد، برای مثال برای بسته بندی دارو، از کم‌ضخامت‌ترین و ساده‌ترین نوع بسته بندی استفاده می‌شود و کفایت هم می‌کند یا برای ساخت جعبه پیتزا، نیازی به مقاومت خیلی بالا نیست. در بسته بندی بعضی کالا کیفیت چاپ روی جعبه، خیلی مهم‌تر از ضخامت جعبه است.

اولویت تمام صنایع در کاهش هزینه‌های بسته بندی کالاهایشان و تامین بسته بندی با به‌صرفه‌ترین قیمت، است اما برای بعضی کالاهای سنگین، قدرت و مقاومت بدنه کارتن به قدری مهم است که با وجود هزینه بیشتر، کارتن ضخیم پنج لایه برای آن کالاها تهیه می‌شود.

در ادامه با انواع کارتن‌های ضخیم که بیشترین استفاده را دارند آشنا می‌شوید:

کارتن میوه دایکات سوراخ دار

از آنجا که وزن میوه‌های ذخیره در مراکز تره‌بار معمولا بالاست برای حمل و جابجایی میوه‌ها خرید کارتن ضخیم که توان تاب‌آوری در برابر وزن زیاد را داشته باشد، ضروری است. اما هر کارتن ضخیمی برای نگهداری از میوه و سبزیجات مناسب نیست، بدنه جعبه میوه باید به گونه‌ای باشد که میوه و سبزی را خنک نگه دارد و تبادل هوا را داخل کارتن، امکان‌پذیر کند. به همین دلیل کارتن حمل میوه دارای سوراخ‌هایی هستند و درب آنها به صورت تلسکوپی است یعنی درب جعبه میوه مانند جعبه خرما، کاملا از بدنه اش مجزاست. اگر برای نگهداری طولانی از میوه از کارتن مخصوص اسباب کشی استفاده ‌شود، امکان تبادل هوا وجود ندارد.

 

کارتن اسباب کشی

یکی از انواع کارتن ضخیم بسیار پرکاربرد، کارتن اسباب کشی است. برای استفاده در  اسباب کشی، خرید کارتن ضخیم میوه که معمولا به صورت سوراخ‌دار و تلسکوپی است، مناسب نیست.

برای حمل و نگهداری از وسایل سنگین، کارتن ضخیم پنج لایه‌ای مناسب است که بدنه‌اش دارای هیچ منفذ و سوراخ و راه نفوذی نباشند تا در صورت نیاز به نگهداری طولانی مدت در انباری راهی برای نفوذ موجودات موذی به داخل جعبه وجود نداشته باشد.

کاور زیپ دار

کاور زیپ دار

کارتن سفارشی کالاهای خاص

ممکن است بعضی صنایع متناسب با وزن زیادی که کالایشان دارد یا بنابر دلایل دیگر تصمیم بگیرند که کارتن ضخیمی برای بسته بندی محصولات خود داشته باشند، در این صورت باید برای تهیه کارتن دایکات مورد نیاز خود به صورت سفارشی اقدام کنند.

قیمت کارتن ضخیم

قیمت کارتن ضخیم به سایز و ابعاد بستگی دارد، هر قدر که ابعاد یک کارتن برزگ‌تر باشد، برای تهیه آن کارتن مقدار بیشتری ورق مقوایی نیاز است، پس در نتیجه قیمت بیشتری خواهد داشت.

برای مثال برای خرید کارتن ضخیم مناسب و مخصوص اسباب کشی از شرکت معتبر الوکارتن، بیشترین قیمت مربوط به کارتن بزرگ با ابعاد طول 60 _ عرض 45 _ ارتفاع ۴۰  و کم‌ترین قیمت مربوط به کارتن کوچک با ابعاد طول 45 و عرض 30 و ارتفاع 31 است.

مقایسه قیمت کارتن ضخیم با جعبه موز

جعبه موز مانند کارتن مخصوص اسباب‌کشی، توان تحمل وزن زیادی را دارد اما برخلاف باور عموم، اختلاف قیمت خیلی زیادی با قیمت کارتن آکبند و بهداشتی و مقاوم استاندارد ندارد.

کارتن ضخیم ارزان

کارتن‌های ضخیم معمولا به صورت عمده به فروش می‌رسند و اگر برای خرید کارتن ضخیم، به مراکز توزیع ملزومات بسته بندی آنلاین و غیر آنلاین مراجعه کنید متوجه خواهید شد که اختلاف قیمت خیلی زیادی در ابعاد یکسان، وجود ندارد.

کارتن‌هایی که قیمت ارزان‌تر از معمول بازار دارند معمولا آکبند نیستند و قبلا حداقل یکبار و بعضا بارها از آنها استفاده شده است.

برای بسته بندی چه وسایلی خرید کارتن ضخیم ضروری است؟

اگر خانه یا شرکتی در حال جابجایی باشد خرید کارتن ضخیم برای وسایلی مانند تعداد زیادی کتاب، ظروف و وسایل برقی و یا هر وسیله‌ای که وزن زیادی داشته باشد، لازم است.

با نگاه به یک برش از کارتن می‌توانید لایه‌های کارتن را ببینید باید مجموع لایه‌های مسطح و موجدار پنج عدد باشد. اگر این احتمال وجود دارد که مدت طولانی وسایل در انباری نگهداری شوند باید بدنه کارتن کاملا سالم و بدون منفذ و سوراخ باشد، به همین دلیل تا حدامکان از استفاده از جعبه موز خودداری شود.

سایز مناسب برای کارتن ضخیم برای حمل کتاب

قبل از خرید کارتن ضخیم برای بسته بندی کتاب برای اثاث کشی، باید حتما به وزن کتاب‌ها توجه شود. کارتن‌های مخصوص اسباب کشی شرکت الوکارتن تحمل وزن زیادی را دارد اما باید به سهولت حمل آن هم کاملا توجه شود.

بر مبنایی وزنی که می‌توانید به راحتی آنرا حمل کنید، سایز کارتن را انتخاب کنید. اگر تعداد کتاب‌ها زیاد است و از وزن زیادی برخوردارند توصیه می‌شود از کارتن‌های سایز کوچک که ابعادی برابر با طول 45 و عرض 30 و ارتفاع 31 ، است استفاده کنید. به هیچ عنوان برای کتاب‌های سنگین از کارتن بزرگ استفاده نکنید چون حمل آن خیلی دشوار خواهد شد.

خرید کارتن ضخیم بزرگ

خرید کارتن ضخیم بزرگ

مراکز خرید کارتن ضخیم در تهران

برای خرید کارتن ضخیم سایت‌ها و فروشگاه‌هایی که بر موضوع اسباب کشی تمرکز دارند، گزینه مناسب‌تری از فروشگاه‌های کارتن پستی هستند. فرقی ندارد کدام نقطه تهران باشید، شرکت الوکارتن در تایم اداری در کم‌تر از دوساعت کارتن مقاوم و باکیفیت را به دست شما خواهد رساند.

شما می‌توانید برای وسایل سبک کارتن سایز بزرگ و برای وسایل سنگین و حساس از کارتن سایز کوچک این شرکت استفاده کنید.

نتیجه‌گیری

کارتن‌های پستی قیمت ارزان‌تری دارند اما از ضخامت کم‌تری هم برخوردارند. اگر هدف از خرید کارتن، حمل وسایل داری وزن زیاد است، باید برای خرید کارتن ضخیم به مراکز فروش کارتن‌های پنج لایه مراجعه شود. شرکت الوکارتن به صورت تخصصی بر روی تولید و عرضه کارتن‌های ضخیم و با کیفیت با تحمل وزن بالا تمرکز دارد.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *